וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונפיס הדהים את פדרר בדרך לגמר בפאריס

הצרפתי הציל חמש נקודות משחק ורשם ניצחון סופר דרמטי 6:7, 7:6, 6:7 על המדורג שני. יפגוש את סודרלינג, שגבר על לודרה

גאל מונפיס רשם הערב (שבת) את אחד הניצחונות המרשימים בקריירה שלו, כשהדיח את רוג'ר פדרר בחצי גמר טורניר פאריס. הצרפתי האנרגטי הציל לא פחות מחמש נקודות משחק מול המדורג שני בעולם, שמעולם לא זכה בטורניר בבירת צרפת, וניצח לבסוף 6:7 (7:9), 7:6 (7:1), 6:7 (4:7) אחרי שעתיים ו-41 דקות. בגמר יפגוש מונפיס את רובין סודרלינג, שגבר על מיכאל לודרה 7:6, 5:7, 6:7 בחצי הגמר הראשון.

המדורג 14 בעולם נעזר בתמיכה מהקהל הצרפתי המשולהב כדי לגרור את פדרר לשובר שוויון במערכה הראשונה, בו התארך המתח עד שמונפיס חגג עם ניצחון 7:9. גם המערכה השנייה הגיעה לשובר שוויון, אבל הפעם היה זה השוויצרי שהעלה הילוך ולקח את המערכה עם 1:7 חלק. פדרר המשיך בתנופה בדרך ליתרון 1:4 במערכה השלישית, אבל מונפיס שבר בחזרה וכפה שוויון 5:5, לפני שהדרמה האמיתית החלה. ביתרון 5:6 לא הצליח פדרר לנצל חמש נקודות משחק ונגרר לעוד שובר שוויון, בו נישא מונפיס על גלי המומנטום וניצח 4:7 בדרך לגמר.

מוקדם יותר התאכזב הקהל הצרפתי כשלודרה לא הצליח להפתיע את סודרלינג. המערכה הראשונה הייתה צמודה במיוחד, כששני הטניסאים שומרים על חבטות ההגשה שלהם, כשלודרה אפילו חובט שבעה אייסים ומכניס את ההגשות הראשונות ב-73 אחוזים. בשובר שוויון התעלה לודרה בעזרת הדחיפה של הקהל המקומי ודרס את סודרלינג 0:7 בדרך לזכייה במערכה הראשונה.

גם המערכה השנייה הייתה צמודה כששני הטניסאים שומרים על ההגשות שלהם עד שהשבדי הצליח להשיג את השבירה במשחקון ה-11, לעלות ל-5:6 בדרך לזכייה במערכה השנייה 5:7. המערכה השלישית, ניחשתם לבד, גם הייתה שקולה. אלא שהפעם כל אחד הצליח להשיג שבירה אחת וגם המערכה הזו נכנסה לשובר שוויון. גם פה הייתה דרמה, אבל בסיומה ניצח השבדי 6:8 ועלה לגמר.

* אנדי רם רשם עוד הישג ענק בקריירה, כשביחד עם ומארק נואלס עלה הישראלי לגמר טורניר הזוגות עם ניצחון 3:6, 7:6, 6:10 על האחים האגדיים בוב ומייק בריאן, שמדורגים במקום הראשון בעולם. רם יפגוש בגמר יריב מוכר, בדמות מקס מירני איתו שיחק במשך קרוב לשנה בעבר, שמצוות להודי המצוין מאהש בופאטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully