וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "חושב רק על ארסנל, ולא שום דבר אחר"

קפטן התותחנים לא מעוניין לדבר על השמועות סביבו ומפנטז: "חולם לזכות בליגת האלופות". לבנדטנר נמאס מהספסל

לחלוץ הדני של ארסנל ניקלאס בנדטנר נמאס לשבת על ספסל הקבוצה ולא לקבל צ'אנס, אז כעת הוא מאיים לעזוב את המועדון הלונדוני. בנדטנר, 22, הגיע לארסנל לפני מספר שנים על תקן של הבטחה גדולה. החלוץ התמיר לא תמיד עלה בהרכב אך קיבל לא מעט הזדמנויות מארסן ונגר שתמיד סמך על יכולותיו, גם כשזה לא הרשים. אלא שהעונה מצבו ומעמדו של בנדטנר החמיר עם הגעתו של מרואן שמאק.

בנדטנר כשיר במאת האחוזים לאחר שהשתקם באופן מלא מתאונת דרכים שעבר לפני 14 חודשים אולם הוא לא רואה הרבה דשא העונה בארסנל. "אם המצב שלי לא ישתפר בקבוצה ואני אמשיך לשבת על הספסל, אהיה חייב לעזוב", הכריז בנדטנר. "פשוט כך.

"העדיפות הראשונה שלי וגם כעת היא לשחק עבור ארסנל. יש לי הרבה סבלנות אבל אני לא רוצה להמשיך יותר לחמם את הספסל", הוסיף בנדטנר. "אני רוצה לשחק באופן קבוע ורוצה לעשות זאת עבור ארסנל. אני מאוד מאוכזב שאני לא משחק יותר. אני עוד מעט אהיה בן 23 וזו נקודה חשובה בקריירה שלי בה אני צריך לשחק באופן קבוע".

אלא שוונגר לא רואה אפשרות שהדני יעזוב את הקבוצה: "מאימון לאימון, מיום ליום הוא הופך חד הרבה יותר. הוא יקבל עוד את ההזדמנות שלו והוא עוד ישחק".

פברגאס: "ונגר מרוכז מאי פעם"

בניגוד לבנדטנר, שחקן ארסנל שדווקא כן נשמע אופטימי הוא הקפטן ססק פברגאס. הקשר הספרדי התייחס לרצון והתשוקה של ארסן ונגר לתארים ואמר: "אני יכול להבטיח לכם ב-100 אחוז שונגר עדיין רעב לתארים. אני כאן כבר בעונה השמינית שלי ואני מכיר אותו טוב. אני יכול להגיד שהוא יותר מרוכז מאי פעם. הוא רוצה לזכות בתארים והוא רוצה להוכיח שהקבוצה הצעירה שלו יכולה לזכות בתארים. זה החלום שלו והוא עובד קשה בשביל זה".

פברגאס לא חש בירידת מתח לאחר הזכייה במונדיאל וכשנודע שלא יעזוב את התותחנים למרות חיזוריה של קבוצת נעוריו ברצלונה. "ממש לא. הייתי כן כל הדרך וגרמתי לכולם להבין את המצב ב-100 אחוז. לא היה אדם אחד באצטדיון או ברחוב שאמר לי משהו רע ואני מעריך את זה מאוד. כל מה שאני חושב עליו עכשיו הוא להצליח בארסנל ולזכות בתארים ושום דבר אחר לא מעניין אותי". הקשר הספרדי אמנם החלטי בקשר למקום בו ישחק העונה, אך פחות לגבי התואר בו הוא חולם לזכות. "אני חייב לומר שאהיה גאה מאוד לזכות באליפות, אבל ליגת האלופות זה התואר בו אני הכי רוצה לזכות. אף על פי שחלק מהאוהדים בטח לא יאהבו את מה שאמרתי. אחרי שזכיתי ביורו ובמונדיאל, ליגת האלופות זה היעד הבא".

עדכון ראשון: 12:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully