וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב: "אני פשוט לא יודע מה להגיד"

אפילו פורוורד מינסוטה נותר המום נוכח הופעתו הנפלאה, שכללה 31 נקודות ו-31 ריבאונדים. ביזלי: "אוכל להגיד שהייתי שם"

תצוגה כזו לא רואים כל שבוע, כל חודש, כל שנה וגם לא כל עשור. הפעם האחרונה ששחקן NBA סיים משחק בדאבל דאבל מדהים של 30-30 הייתה לפני 28 שנים. אגדת ה-NBA מוזס מלון חתומה על ההישג האחרון הזה כשבמדי יוסטון רוקטס רשם מלון שיא מרשים של 32 נקודות ו-38 ריבאונדים מול סיאטל. הלילה (בין שישי לשבת) עשה היסטוריה הפורוורד-סנטר של מינסוטה, כשרשם משחק שיא של 31 נקודות ו-31 ריבאונדים בניצחון הוולבס 112:103 על ניו יורק ניקס.

"זה נראה כאילו לא משנה מה מישהו יעשה ומה יקרה במשחק, אני אקח את כל הריבאונדים", אמר לאב בסיום, לאחר שנותר גם הוא המום מכמות הכדורים החוזרים שקטף. "אני פשוט לא יודע מה לומר. הפתעתי אפילו את עצמי. אני באמת לא יודע מה להגיד על ההופעה הזו".

מייקל ביזלי, חברו לקבוצה של לאב שסיים את המשחק עם 35 נקודות על הראש של הניקס, חשף כי במהלך המשחק אמר לו לאב: "אני הולך על 30. 30 מה? שאלתי את עצמי. לא ידעתי שבאותו רגע כבר היו לו 18 ריבאונדים. בעוד 30 שנים מהיום אני אוכל להגיד שאני הייתי על הפרקט כשהיסטוריה נעשתה", פרגן ביזלי לחברו. "זה אדיר. מדהים להיות חלק מזה".

ברוקס: "הבחורים שלי הגיבו מצוין בסיום"

אוקלהומה סיטי ת'אנדר פגשה את פורטלנד לקרב בין שתי קבוצות מערב מרתקות וסיימה כשידה על העליונה עם 108:110, בעזרתו האדיבה, כמובן, של קווין דוראנט שקלע 34 נקודות אבל היה פעיל בעיקר ברגעי הסיום הקריטיים של המשחק עם שמונה נקודות בחמש הדקות האחרונות.

"הצלחנו להשיג את העצירות שרצינו במהלך המשחק", אמר מרוצה בסיום מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס. "הבחורים שלי הגיבו מצוין וחיזקו את ההגנה ברגעים הנכונים בסיום".

"אמרנו במחצית המשחק בחדר ההלבשה שהקבוצה הראשונה שתחזק את ההגנה שלה תנצח את המשחק", ידע בסיום מאמן הבלייזרס נייט מקמילן. "אנחנו צריכים לדעת להוציא לפועל מהלכים ברבע האחרון".

ברניאני מוציא אוויר

"מעולם לא קלעי בעבר סל מנצח", אמר סוני ווימס, בסיום הניצחון של הראפטורס על המג'יק בחוץ 106:110. "ראיתי שיש לי מצב טוב לזרוק והלכתי על זה".

"סופסוף, אחרי כל ההפסדים האלה ניצחנו", אמר בסיום אנדריאה ברניאני, הסנטר האיטלקי של טורונטו שסיים את המשחק עם 27 נקודות. "אנחנו חסרים עדיין כמה שחקנים חשובים והפעם הצלחנו לחפות על ההיעדרות שלהם".

סטאן ואן גנדי הסביר בסיום מה הביא להפסד הבית השני של אורלנדו העונה: "אנחנו תמיד מדברים על שלושה דברים: להגן, לקחת ריבאונד ולשים לב לכדור. אז אם אתה לא מגן, לא לוקח ריבאונד ולא שם לב לכדור אין פלא שאתה מפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully