וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "כלל לא חושש מפיטורים"

המנג'ר הישראלי של ווסטהאם עלול לקבל פטיש בראש אם לא ינצח את בלקפול (17:00, ספ' 1) אך הוא לא מתרגש מהדיבורים

האם אברהם גרנט עומד לאבד את המנדט הנדיב שקיבל מצמד הבעלים של ווסטהאם? באנגליה מפורסמים בימים האחרונים יותר ויותר דיווחים לפיהם דייויד גולד ודייויד סאליבן ייאלצו להיפרד לשלום מהמנג'ר הישראלי של ווסטהאם במידה שהקבוצה תפסיד היום (שבת, 17:00, שידור ישיר בספורט 1) לעולה החדשה, בלקפול בה משחק דקל קינן, כאשר גם המשחק הבא של הקבוצה, הלא פשוט נגד ליברפול, עשוי להכריע את עתידו של גרנט במועדון הלונדוני.

גרנט עצמו לא מתרגש מהדיבורים, הדיווחים והשמועות ומנסה עדיין להתעניין במה שקורה במגרש בלבד. "אני כלל לא חושש מפיטורים", אמר המאמן הישראלי. "אני דואג הרבה יותר לגבי המצב של הקבוצה. אנחנו משחקים טוב וזה מה שחשוב. אותי לא מעניין היכן אני עומד אלא איפה הקבוצה. אנחנו לא במצב קל.

"עם זאת, אני בטוח שעוד בתוך חודשיים מהיום או אפילו חודש וחצי הקבוצה כבר לא תהיה במצב הזה", הבטיח גרנט שניסה לקנות לעצמו עוד זמן וחזר אחר כך לקצת נוסטלגיה כדי להאדיר עוד את שמו: "בפורטסמות זה היה מצב שונה, כי לא משנה מה שעשינו על המגרש זה לא השפיע עלינו. לא מגיע כרגע לווסטהאם להיות מתחת לקו האדום, אבל אני בטוח שהעתיד יהיה טוב הרבה יותר.

"מהניסיון שלי, אם אתה עושה את הדברים הנכונים כמו שצריך, בסוף זה מסתדר", הוסיף גרנט. "במשחקים האחרונים הפגנו שיש לקבוצה אופי מצוין. השחקנים שלי נותנים הכל. אני חושב שיש לנו בעיה כאשר אנו משחקים בבית כי השחקנים רוצים לרצות את הקהל מאוד. הם מנסים לעשות דברים שהם לא מנסים כשאנחנו משחקים בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully