וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 נקודות לכספי בהפסד הקינגס 103:89 לפיניקס

הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה של סקרמנטו, שנכנעה למופע ענק של נאש, שחגג את הולדת בנו. קאזינס מפרק את הקינגס?

תשעה משחקים נערכו הלילה (בין שישי לשבת) במסגרת הליגה הטובה בעולם, אחד מהם הפגיש את סקרמנטו ועמרי כספי ב-US אירוויס ארינה של פיניקס עם הסאנס, במשחק שהסתיים בסופו של דבר בניצחון של השמשות 89:103. סקרמנטו, עם הפסד רביעי ברציפות, יורדת למאזן של 5:3, בעוד הסאנס, שבאותו בית עם הקינגס, עוקפת אותה עם מאזן של 4:4 עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

כספי, ששוב עלה בחמישייה ותפס מקום של קבע שם, שיחק 35:35 דקות וקלע בהן 11 נקודות (1 מ-2 ל-2, 3 מ-9 ל-3) והוריד 7 כדורים חוזרים (5 מהם בהגנה), מסר 3 אסיסטים ואיבד 2 כדורים.

אלא שביום כל כך ענק של אחד השחקנים הכי אהובים בליגה - סטיב נאש - לכספי וחבריו לא היו הרבה מה לעשות. נאש חגג באותו היום את הולדת בנו, מתיאו ג'ואל נאש, וחגג את החגיגה הפרטית שלו בגדול על המגרש. הוא תקע 28 נקודות, חילק 14 אסיסטים לחבריו והיה לא רחוק אף מלהשלים טריפל דאבל עבור הרלך הנולד כשקטף 7 ריבאונדים. נאש היה לוהט בתחילת המשחק כשתקע 11 מ-12 הזריקות הראשונות שלו במשחק, וסיים אותו עם 13 מ-18 מהשדה בסך הכל.

למרות שהייתה בפיגור של 14 נקודות במהלכו של הרבע הראשון ידעה סקרמנטו לסגור ולחזור עד הפרש של 2 (77:75) לאחר שפתחה את הרבע האחרון עם 0:7. אלא שאז נאש חזר לתפקד שוב, נטל את הפיקוד והבטיח שהניצחון לא יעבור לידיים הלא נכונות מבחינתו.

מלבד נאש, שהעמיד עוד שורה סטטיסטית מרשימה בקריירה הנהדרת שלו, מי שהוביל את הסאנס היה האקים וואריק מהספסל עם 18 נקודות, ג'ייסון ריצ'ארדסון תרם את תרומתו הצנועה עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים. מן העבר השני, את הקינגס הוליך קארל לאנדרי עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, טייריק אוונס סיים עם 18 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, בנו אודריך צלף 17, דימרקוס קאזינס 9 ו-7 ריבאונדים.

קאזינס מפרק את סקרמנטו?

"היינו הקורבן של שחקן מהיכל התהילה", אמר בסיום המשחק מאמן הקינגס פול ווסטפאל על נאש. "סטיב נאש פשוט היה סטיב נאש", אמר טייריק אוונס על הפלא הקנדי של הסאנס. "פשוט לא הצלחנו לעצור אותו וזה בערך הסתכם כל המשחק".

אלא שהבעיות של הקינגס רחוקות מלהסתכם בארבעת ההפסדים הרצופים של הקבוצה. לאחרונה יוצאים דיווחים סביב המועדון לפיהם הרוקי דימרקוס קאזינס גורם ללא מעט צרות בתוככי הקבוצה.

מקור המקורב למועדון מסר שקאזינס נקנס לאחר שהתעמת באופן מילולי עם אנשים מהצוות של המאמן ווסטפאל, דבר שניסה להסתיר מעיניה הגדולות של התקשורת. בכלל, לאחרונה נשמעים הרבה דיבורים על כך שלקאזינס יש גינונים של כוכב, וכי הקבוצה תתקשה למצוא מקום לשני סטארים - קאזינס וטייריק אוונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully