וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א נפרדה, מכבי ראשל"צ ניצחה

מחזיקת הגביע נפרדה משור, דובי ישועה וטוראל, אך האלופה לא התחשבה בכך וניצחה 21:26. גלעד מאור: "הליגה עוד ארוכה"

המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד הפגיש שתי קבוצות מצוינות, כשמכבי ראשון לציון חזרה מאוניברסיטת תל אביב עם ניצחון על מחזיקת גביע המדינה אס"א תל אביב 21:26. עוד לפני המשחק נערך טקס פרידה מעמיר שור, דובי ישועה ושיר טוראל, שפרשו ממשחק פעיל באס"א בעקבות פציעות.

אל המשחק עצמו נכנסה אס"א היטב ועלתה ליתרון 3:4, אך שם נעצרה. הצהובים הפכו את התוצאה בזכות שערים של גל אברהם ויוהאן רושקה, ועלו ליתרון של שלושה שערים 5:8. ההגנות עבדו נהדר משני צידי המגרש, מה שגרר סקור נמוך, 6:9 בהפסקה לאלופה. תחילת המחצית השנייה הייתה שייכת למכבי, שהגדילה את ההפרש לארבעה שערים (15:19) משער של רוזנטל בדקה ה-45. צמד שערים של אלכס בזברחני צמצמו את ההפרש ונתנו עוד תקווה לאס"א, אך יואב נאמן ופיליפ מאריאן סגרו סיפור ובסיום כאמור ניצחה מכבי ראשון לציון 21:26.

"הליגה עוד ארוכה ואס"א היא קבוצה מצוינת", אמר גלעד מאור, מאמן ראשון. "אנחנו מועדון של אלופים ויש לנו מסורת, לא צריך להתלהב מניצחון, בדיוק כמו שלא הייתי כל כך מתרגש מהפסד". המאמן המפסיד, אולג בוטנקו, סיכם: "היינו מאוד חלשים התקפית, אפילו יותר מאשר באימון האחרון שעשינו. אני לא יודע מה השפיע על היכולת ההתקפית, אבל לא עשינו דברים נכונים. אנחנו באמת צריכים להמשיך לעבוד ולשפר את ההתקפה".

הפועל ראשון לציון לא התקשתה לדרוס את עירוני פתח תקוה 20:45. האדומים ירדו להפסקה ביתרון 12 שערים ולא הורידו את הרגל מהגז גם במחצית השנייה. אלירן רן הוביל עם שמונה שערים ודניס זכארוב הוסיף שבעה.

מכבי תל אביב הזיעה לא מעט בדרך ל-29:35 בחוץ על קרית אונו. הצהובים הצליחו לברוח רק בדקות הסיום והשאירו את המארחים עם המחמאות. עמי צ'וקאמיקה הבקיע שבעה שערים למנצחים כאשר ואדים ויריץ' מוסיף שישה משלו. תשעה שערים של עמית גל לא עזרו לקרית אונו.

בני הרצליה ניצחה את א.ס רמה"ש 26:33. הדרבי של השרון אפיין יכולת טובה מאוד של הרצליה, שפשוט התחברה נהדר על המגרש והראתה כדוריד יפה, מה שהביא אותה להוביל 11:14 בהפסקה ולנצח. את המבקיעים של המנצחים הוביל דימה ינדוביצקי עם שמונה שערים, תומר שמעוני ואלכס הבקיעו חמישה כל אחד. ברמת השרון בלטו אסף פאר וטונדיי עבדולראשיד עם שבעה שערים כל אחד.

נס ציונה השיגה ניצחון שני העונה, כשגברה בחוץ 29:32 על עירוני רחובות. האורחים הוליכו ביתרון של שלושה שערים בהפסקה ושמרו עליו במחצית השנייה. רומן גאורגי כבש שבעה שערים למנצחים וראטו קורניוז הוסיף שישה. סרגיי סרנקו הוביל את רחובות עם שבעה שערים.

מכבי קרית מוצקין השיגה ניצחון ראשון העונה, 27:32 על מכבי רעננה. המארחים שלטו לכל אורך המשחק תוך שהם מציגים יכולת טובה ונהנים משבעה שערים של ולדי קופמן ושישה של מאיר אפוטה. ג'ון אונשה הבקיע שבעה למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully