וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריס: פדרר עלה לחצי הגמר

השוויצרי גבר 1:6, 6:7 על מלצר ויפגוש את מונפיס. גם סודרלינג ולודרה בין ארבעת האחרונים. רם ונואלס בחצי גמר הזוגות

אחרי שתמונת העולים לטורניר המאסטרס בלונדון הושלמה, נמשך היום (שישי) טורניר פריס (פרסים בסך 2.75 מיליון יורו) עם משחקי רבע הגמר. המשחק המסקרן של הערב הפגיש את רוג'ר פדרר עם יורגן מלצר, אבל לא סיפק דרמה כשהשוויצרי ירד עם ניצחון 1:6, 6:7. פדרר, שניצח את האוסטרי בשני המפגשים ביניהם עד כה, פתח בסערה ושבר את מלצר במשחקון ההגשה הראשון שלו. בהמשך, שייט השוויצרי ל-1:6 קליל במערכה הראשונה. מלצר לא הרים ידיים, שמר על ההגשה לאורך כל המערכה השנייה, אבל לא היווה יריב במשחקוני ההגשה של השוויצרי שחבט 18 אסים. השניים ניגשו לשובר השוויון אותו סיים פדרר עם 4:7 וניצחון במשחק כולו. מי שיעמוד בין פדרר לגמר הוא הצרפתי גאל מונפיס, שגבר ברבע הגמר על אנדי מארי 2:6, 6:2, 3:6.

אנדי רודיק, שהבטיח את מקומו בין שמונת הטניסאים שישחקו במאסטרס, לא הצליח לקלקל את התוכניות של רובין סודרלינג, שהגיע לטורניר כמדורג 4. השבדי עלה לחצי הגמר אחרי ניצחון 5:7, 4:6. עד היום נפגשו השניים ארבע פעמים, כשהפעם האחרונה הייתה השנה בסינסינטי ורודיק ניצח בשמינית הגמר בשלוש מערכות. אלא שהפעם לסודרלינג היו תוכניות אחרות לגמרי, ובמערכה הראשונה היו לו חמש נקודות שבירה, כשבמשחקון ה-11 זה הגיע וסידר לו ניצחון 5:7. בשלב מוקדם של המערכה השנייה השיג סודרלינג שבירה נוספת וניצחון 4:6 תוך שעה וחצי לאחר שהיכה לא פחות מ-18 אסים במשחק.

יריבו של סודרלינג בחצי הגמר יהיה מיכאל לודרה, שבעידוד הקהל המקומי ממשיך לחולל הפתעות. אחרי שהדיח את נובאק דג'וקוביץ' בשמינית הגמר, דילג הצרפתי גם מעל ניקולאי דווידנקו. לודרה רשם תשעה אסים בדרך ל-5:7, 1:6 על הרוסי. הצרפתי המדורג 34 בעולם הופיע לראשונה ברבע גמר טורניר מסבב המאסטרס. כעת הוא ינסה להמשיך את החלום בחצי הגמר.

*** בטורניר הזוגות, אנדי רם ושותפו מארק נואלס רשמו הישג נהדר שהעפילו לחצי הגמר על חשבון לאנדר פאס ולוקאס דלוהי שדורגו במקום השלישי בטורניר. רם ונואלס השיגו ניצחון 1:6, 4:6 תוך 49 דקות בלבד וכעת הם ממתינים למפגש עם האחים בריאן, המדורגים במקום הראשון בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully