וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ורומא נפרדו ב-1:1

שער מרהיב של יאקווינטה (35) העלה את הזברות ליתרון, אך טוטי השווה בפנדל (45), והשתיים איבדו נקודות לפני הדרבי המילאנזי

שני משחקים סופר מסקרנים מחכים לחובבי הליגה האיטלקית במחזור ה-12, כשהדרבי המילאנזי אמנם יתקיים רק ביום ראשון, אך השבת אפשר היה לראות את יובנטוס ורומא נאבקות על מקום בצמרת הגבוהה ונפרדות ב-1:1, לאחר משחק חם, מותח ורווי יצרים. שתי הקבוצות איבדו נקודות, ועתה מילאן או אינטר יכולות לנצל זאת כדי להגדיל את הפער מהשתיים. את המחזור פתח המשחק בו ניצחה פיורנטינה את צ'זנה בתוצאה 0:1.

יובה הגיעה למשחק אחרי ניצחונות מרשימים על מילאן וצ'זנה, אבל במחזור אמצע השבוע הבחורים של לואיג'י דל נרי חזרו להציג יכולת בינונית ב-1:1 נגד ברשיה. הערב יכולתם הייתה טובה יותר, אולם זה לא הספיק ליותר מנקודה מהמשחק. למרות התיקו הזה, יובה נותרה בלתי מנוצחת מאז ה-23 בספטמבר (שמונה משחקים רצופים), אז היא הפסידה לפאלרמו. הביאנקונרי כבשו יותר מכל קבוצה אחרת במשחקי הבית - 16 שערים - אבל לצערם הרב הם גם ספגו יותר מכל אחת בביתם - לא פחות מעשרה שערים בשישה משחקים.

רומא, מנגד, נאבקה בצורה מעוררת כבוד במחזור אמצע השבוע נגד פיורנטינה והצליחה לסיים עם ניצחון באולימפיקו 2:3. התיקו עם יובה הוא תוצאה לא רעה עבור רומא, והשחקנים של קלאודיו ראניירי עם 19 נקודות. נראה שהם התגברו על פתיחת העונה הזוועתית שהם חוו.

בדקה ה-8 יובנטוס הגיעה למצב ראשון כשפאביו קוואליארלה הכניס כדור נפלא לוינצ'נזו יאקווינטה, אבל יציאה גדולה של שוער רומא ז'וליו סרג'יו מנעה שער. יובנטוס החזיקה יותר בכדור ושלטה בקצב המשחק ובדקה ה-35 באה על שכרה. אלברטו אקווילאני היתל במגיני רומא, שולח כדור רוחב ליאקווינטה, שבעט וולה אדיר וקבע 0:1 ליובנטוס. רומא הגבירה את הלחץ ובדקה ה-38 טענה לפנדל לאחר שמקסס הוכשל ברחבת יובנטוס על ידי ג'ורג'יו קייליני, אולם השופט לא שעה להפצרות שחקני הג'אלורוסי. בדקה ה-44 רומא זכתה לכדור חופשי כ-20 מטר משער יובנטוס. פרנצ'סקו טוטי בעט טיל, הכדור פגע בידו של סימונה פפה, והשופט שרק לפנדל. טוטי בעט שטוח וימינה וקבע 1:1 במחצית.

לואיג'י דל נרי הכניס בדקה ה-54 את אלסנדרו דל פיירו במקומו של יאקווינטה, שכמעט כבש בדקה ה-71 אבל הכדור נחסם על ידי מקסס. עד לסיום שחקני שתי הקבוצות ניסו להבקיע את השער שיעניק להם שלוש נקודות, אך ההתמודדות הסתיימה ללא הכרעה.

במשחק שפתח את המחזור ניצחה פיורנטינה 0:1 את צ'זנה משער של אלברטו ג'ילארדינו בדקה ה-59. אחרי מחצית ראשונה מאופסת קיבל ג'ילארדינו כדור רוחב מימין ושם אותו ברשת, כדי להעניק לוויולה שלוש נקודות. במהלך המשחק נפצע אדריאן מוטו והוא ככל הנראה סובל ממתיחה במפשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully