וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מ.ס. אשדוד: קשטן מתכנן ארבעה שינויים

12.11.2010 / 11:03

עזוז, אביב חדד, אפק וצעירי יפתחו על חשבון ראלי, מורי, אבו זייד ויברויאן. מקרייב חוזר להרכב אשדוד (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מתכוונים להמר בווינר על המשחק הזה? לכו על הרבה שערים. בחמש השנים האחרונות, לא פחות משבעה משחקים הסתיימו עם חמישה שערים ומעלה במפגשים בין הקבוצות הללו. למעשה, התוצאה 2:3 הושגה חמש פעמים בשנים האחרונות, כאשר נתון מעניין נוסף הוא שבחמש העונות האחרונות, עשרה משחקים הסתיימו בכיבוש של שלושה שערים לפחות מצד אחת הקבוצות.

בעונה שעברה זכתה בני יהודה בניצחון טכני 0:3 לאחר שאשדוד שיתפה שלא כחוק את ישראל ראש. בשני המשחקים הבאים בליגה, הצליחה כל קבוצה לנצח 2:3 דווקא בחוץ. אשדוד ניצחה בבלומפילד ובני יהודה גמלה לה באשדוד. המשחק הכי משמעותי בין שתי הקבוצות הללו בעונה שעברה נערך במסגרת חצי גמר גביע המדינה כאשר הזהובים הצליחו להעפיל לגמר בתום דו קרב מורט עצבים של בעיטות מ-11 מטר. פרט פיקנטי נוסף הוא שלראשונה מאז הגיע פיני בלילי לבני יהודה, יפתח עומרי אפק לצידו במשחק ליגה ויחד עם קשטן יוכלו השלושה להעלות זכרונות מהעונות הנפלאות במדי הפועל תל אביב בתחילת העשור.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הקבוצה לא מצליחה לחבר שני נצחונות ליגה רצופים ואחרי התיקו בקרית שמונה בשבוע שעבר, מתכנן קשטן מתכנן לא פחות מארבעה שינויים בהרכב. המגן עוז ראלי סובל ממתיחה בשריר הישבן ולא יהיה בסגל, לאחר שספג מכה חזקה בנצחון על מכבי פ"ת באמצע השבוע בגביע הטוטו, ואת מוקמו יתפוס איציק עזוז. שינוי נוסף בהגנה יהיה עלייתו בהרכב של אביב חדד על חשבונו של דין מורי בעמדת הבלם. עומרי אפק, שחוזר לשחק בליגה אחרי מספר שבועות בהם נעדר בשל פציעה ולירוי צעירי יפתחו בקישור על חשבונם של חסן אבו זייד ואיליה יברויאן שיסופסלו. קשטן הקרין לשחקניו את תקציר המשחק בקרית שמונה בשבוע שעבר והתעכב בעיקר על משחק ההגנה, כאשר בנוסף הציג להם קטעים ערוכים מנצחונה של אשדוד בסכנין במחזור הקודם.

לפני המשחק יפתחו אוהדי בני יהודה לראשונה בתולדות המועדון את חנות האוהדים של הקבוצה, "הקניון הכתום", הנמצאת בסמוך לקופות ביציעים 10-11 בבלומפילד. החנות נפתחת עקב הביקוש הגדול לאביזרי עידוד ומזכרות כתומות ובקבוצה מקווים שהדבר יסייע לאוהדי הקבוצה לצבוע את היציעים בכתום ובנוסף לצרף קהל אוהדים צעיר וחדש לקבוצה.

מ.ס. אשדוד:

האורחים ינסו לשכוח את התבוסה המשפילה 8:0 לבית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו, למרות שבמשחק נטלו רק שחקני הנוער והמחליפים. שחקני ההרכב הראשון יצטרכו להשיב את הקבוצה אל דרך הישר כדי להמשיך במומנטום החיובי בו נמצאת אשדוד בליגה, לאחר שהצליחה לחבר שני נצחונות רצופים נגד בית"ר ירושלים וסכנין. המאמן ג'ון גרגורי יערוך לפחות שינוי אחד בהרכב, כאשר החלוץ דימיטאר מקרייב שהחלים מפציעה בקרסול יפתח בחוד במקומו של איציק כהן הצעיר. שינוי נוסף עשוי להיות בעמדת הבלם לאחר שמתן אוחיון החלים מפציעה במפשעה ועשוי לפתוח על חשבון אחד הבלמים אמברוז או ראש.

יעמדו למבחן

בני יהודה: עומרי אפק

הקשר שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל מספר פציעות, יפתח בכנף ימין בקישור וינסה להוכיח לכל המקטרגים שעדין מוקדם להספידו. קשטן מאמין בו ומעניין יהיה לראות את המצ' אפ של אפק מול רחמים צ'קול האשדודי, שמרבה לעלות ולתמוך בהתקפת קבוצתו.

מ.ס. אשדוד: עמנואל סארקי

הקשר הניגרי שנחת באשדוד לפני כחודשיים עדין לא הותיר חותם ולא מצליח להרשים ביכולתו את המאמן גרגורי, שלמרות הכל נותן לו הזדמנות נוספת להוכיח את יכולתו לאור היכולת הקבוצתית הטובה. בנוסף, גרגורי מאמין שככל שיעבור יותר זמן, סארקי ילך ויישתפר. מחר הוא ינסה להוכיח זאת ולהשיב למאמנו על הקרדיט הגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קוסטה איבשקביצ'יוס, עומרי אפק, שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי.

הרכב משוער מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, (מתן אוחיון), רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינג, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully