וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקינס שולח ברכות לדייויד בלו

מכבי ת"א נחתה בארץ אחרי הניצחון הדרמטי על חימקי, הרכז פרגן לגיבור הערב. אליהו הוסיף: "אנחנו מכוונים לראשות הבית"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאושרת ומעט עייפה, נחתה היום (שישי) מכבי תל אביב בישראל, יממה לאחר שרשמה ניצחון חוץ גדול 76:78 על חימקי במוסקבה. שלשה דרמטית של דייויד בלו העניקה לצהובים את נצחון החוץ השני שלהם העונה, שהעלה אותם לראש בית א' של היורוליג. בשבועיים הקרובים מחכים לקבוצה של דייויד בלאט שני משחקי בית רצופים - מול סופוט וקאחה לבוראל - ונדמה כאילו שני נצחונות נוספים עשויים לקרב מאוד את סגנית האלופה הישראלית אל עבר הבטחת המקום הראשון בבית המאוזן.

אליהו: "מכוונים לראש הבית"

גיבור הערב, דייויד בלו, אמר בשדה התעופה: "פרקינס עשה מהלך מהדהים כדי להציל את הכדור ומסר לי, ופשוט זרקתי. כבר הייתי במצבים כאלה בעבר, שניצחון כזה שינה את העונה לגמרי. עם זאת, עדיין מדובר רק בעוד ניצחון, אם לא ננצח את המשחק הבא אז לא עשינו כלום".

דורון פרקינס, שהיה אחראי לרבע אחרון הגנתי יוצא מהכלל, והציל את קבוצתו פעם אחר פעם בדקות האחרונות, הוסיף: "הצגנו הגנה קבוצתית טובה מאוד וזה מה שמנצח משחקים. שיחקנו טוב כקבוצה, חזרנו מפיגור וזה ניצחון גדול שלנו, הראנו המון אופי". פרקינס התייחס למהלך האחרון והדרמטי, שהביא למכבי תל אביב את הניצחון, והוסיף: "האמנתי שדייויד יקלע את הזריקה האחרונה, הוא קולע ב-99 אחוז במקרים כאלה. כעת אנחנו רק רוצים להעפיל לשלב הבא".

ליאור אליהו התייחס למטרות של הקבוצה לקראת המשך המשחקים ואמר: "בסיטואציה הנוכחית אנחנו מכוונים לראשות הבית, למרות שהוא מאוד פתוח. עכשיו אנחנו הולכים לשני משחקי בית שהם מאוד חשובים, וזה הלחם וחמאה שלנו". גם הפורוורד הישראלי החמיא לדורון פרקינס הנפלא, כשאמר: "הוא שחקן נשמה, הוא חצי-ג'ינג'ה וכל הכבוד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully