וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן צפוי לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים

12.11.2010 / 13:23

מאמן בית"ר ירושלים עשוי להעלות את טל, איינבינדר ומישאלוב נגד הפועל ת"א. אבוקסיס: "לא נעים לראות מה שעובר עליהם"

אחרי השבוע הסוער והלא כל כך ברור שעבר על בית"ר ירושלים בבירה, מנסים בקבוצה לעשות סדר בדברים. יחד עם זאת, השורה התחתונה היא שישנה תמימות דעים לגבי העובדה כי ההחלטה שהתקבלה במועדון לא לשחרר שחקנים עד חודש ינואר היא החלטה רעה שצפויה להזיק לבית"ר בעתיד. על פי הלך הרוח בסביבת בית וגן, לא נראה שהעניינים צפויים להירגע בתקופה הקרובה.

אורי מלמיליאן תירגל באימון היום (שישי) לקראת הפועל תל אביב ביום ראשון שלושה קשרים אחוריים. ההערכה היא שעידן טל, דן איינבינדר ומשה מישאלוב יפתחו בקישור האחורי, כשביתר העמדות מלמיליאן תירגל לסירוגין מספר שחקנים בכל עמדה. בהגנה נראה שתומר בן יוסף וכריסטיאן גונזאלס יהיו הבלמים, ואלי דסה ואבי ריקן יפתחו כמגנים.

המגן שמואל קוזוקין גם תורגל בשלב מסויים עם ההרכב הראשון ולא מן הנמנע כי לאחר האימון המסכם מחר מלמיליאן יבחר בו. קוזוקין שותף השבוע במשחק גביע הטוטו נגד אשדוד בפעם הראשונה לאחר יותר משנה בה לא שיחק עקב פציעה. הקהל וגורמים בבית"ר אומרים למלמיליאן כבר זמן לא קצר כי קוזוקין הוא בלם העתיד של המועדון והוא יעשה נכון אם ישבץ אותו. גורם במועדון אמר: "מחכים לו מאז קבוצת הנוער, שהוא היה השחקן הכי טוב בדאבל שלה. הוא עבר שנה קשה אבל הוא עדיין בלם מצויין וצריך להיות בלם קבוע בהרכב של בית"ר בשנים הבאות. לעלות בהרכב ביום ראשון? לא יודע אם ביום ראשון, אבל בהמשך העונה בטוח".

בהתקפה של בית"ר צפוי לפתוח סמואל יבואה, כשגם האפשרות לעלות עם חן עזריאל ועמית בן שושן עדיין נשקלת. מחר תערוך הקבוצה את האימון המסכם בשעה 19:00 בערב לקראת המשחק ואז יתרגל המאמן את ההרכב הסופי.

פוזמנטיר: "מלמיליאן נשמע כמי שירדה לו אבן של 100 קילו מהלב"

בתכנית הספורט ב"רדיו ירושלים" הושמעה ביקורת גדולה מאוד על התנהלות הקבוצה, כאשר מישל דיין, המצוי ביחסים חבריים עם אורי מלמיליאן, לא חסך ביקורת. "איך הוא יכול לאמן אחרי מה שהוא אמר?", תהה דיין. "איך הוא יכול להסתכל לשחקנים בפנים? אני אומר בצורה נחרצת - אני הרמתי טלפון לאורי בשבת ואמרתי לו לא לתת את הפרס לאותם השחקנים אבל ההחלטה הזאת רק מזיקה. מה לעזאזל קרה פה? אם אני אורי מלמיליאן, ביום ראשון אחרי ההצהרות שלו, אותם השחקנים כבר לא היו צריכים להיות בבית"ר".

דיין המשיך לנבא שחורות לעתיד של בית"ר, ואמר: "אנשים לא מבינים איזה חדר הלבשה הולך להיות בבית"ר ירושלים, הרבה יותר גרוע ממה שהיה עד היום. מדברים על מנהיגות בקבוצה, לא ראיתי שחקן אחד מכל הסגל הזה שקם בכל הבלאגן הזה ומנסה לעשות משהו. הבעיה היא בשחקנים ושם היה צריך לעשות את החריש. זה פאתטי לדבר על שיחות ואסיפות כי כבר עשו הכל וזה רק מביך את בית"ר הדיבורים האלה".

יושב ראש הכח עמידר רמת גן, איציק פוזמנטיר, אחד החברים הטובים של מלמיליאן, סיפר על ההרגשה של חברו לאחר ההתפתחויות האחרונות: "הרמתי טלפון לאורי אתמול והוא היה נשמע כאילו ירדה לו אבן של 100 קילו מהלב. הוא אמר לי: 'נשארתי אבל יהיו עוד הרבה דברים, תן לי לנוח, אני מותש מהיום הזה וממאות הטלפונים שקיבלתי'.

"הוא רצה ללכת ולקח את האחריות כמו שהוא יודע אבל לא נתנו לו ללכת", הוסיף פוזמנטיר. "כשאורי עבד בנתניה ושיחררו לו את איציק זוהר, אחרי 24 שעות הוא לא היה במועדון, וגם בהרצליה כששיימן ירד למגרש. במקרה של בית"ר זה שונה עבור אורי, זאת האהבה הראשונה שלו והוא חושב עם הרבה רגש. הוא מתקשה להגיד לא כשלוחצים עליו. שלא יטעו ביכולת של אורי לאמן ולקחת החלטות".

עוזר מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, התראיין לקראת המפגש בין הקבוצות ביום ראשון ואמר: "אני לא שמח על המצב בבית"ר. למרות כל מה שעברתי עם אוהדי בבית"ר, אני לא שוכח איפה הייתי הרבה שנים, הרווחתי כסף ונהניתי בקריירה. יש רגעים שאני נזכר בתקופה שלי בבית"ר וממש לא נעים לראות את מה שעובר עליהם".

על המשחק עצמו אמר: "המצב שאנחנו מגיעים מול בית"ר הוא הכי גרוע כי בכל מקום בטוחים שנביס את בית"ר וכאן העבודה היא שלנו להביא את השחקנים שלא יתחילו להאמין בזה כי שחקנים בגלל הדברים האלה לא מגיעים מוכנים. אין לי ספק שכל מי שישחק ביום ראשון בבית"ר ירוץ פי שניים או שלושה ממה שהוא רץ במשחקים האחרונים בגלל מה שעבר שם השבוע. הלוואי ואני אטעה אבל לא נראה לי. למרות זאת, אם נדע לבוא מוכנים אז יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully