וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "המבחנים האלה מראים כמה נשאר לנו להשתפר"

כוכב מיאמי ניסה לעכל הפסד נוסף לבוסטון. פירס עקץ: "נהניתי לקחת את הכישרון שלי לסאות' ביץ'". דנבר וכרמלו מאושרים

איזה משחק ענק העניקה הלילה (בין חמישי לשישי) בוסטון סלטיקס לציבור אוהדיה. אלופת המזרח ניצחה בפעם השניה העונה את מיאמי היט הגדולה, 107:112, תוך תצוגת תכלית נהדרת שנמשכה כמעט לכל אורך 48 הדקות. לא מעט כוכבים היו הלילה בשמי בוסטון, אך נדמה כאילו זה הנוצץ מכולם היה ריי אלן הבלתי נגמר, שקלע את כל שבע נסיונות השלשה הראשונים שלו, בדרך ל-35 נקודות אדירות.

"הוא היה יוצא מהכלל, בשני צידי המגרש", החמיא דוק ריברס בסיום לשוטינג גארד הוותיק שלו. "כולם באו ועשו את העבודה שלהם. הלילה היתה הפעם הראשונה העונה שהיה לנו ביטחון מלא במסירה הנוספת. בשנה שעברה היינו מורידים ריבאונד ומוסרים אותו לשחקן הכי קרוב, הפעם אנחנו אומרים לכולם לתת את הכדור לרונדו ולתת לו לעשות מה שהוא עושה. האמון שיש להם ברונדו פשוט לא ייאמן", אמר ריברס על הרכז שלו, שסיים עם 16 אסיסטים.

כוכב הלילה עצמו, שרחוק כעת 91 שלשות משבירת שיא כל הזמנים של רג'י מילר, הוסיף: "אני לא חושב על הצד ההתקפי, שם הדברים כבר נעשים מעצמם. בהגנה אני חושב איך לא לתת לדווין וויד להיכנס לקצב". ואכן, אלן השאיר את פלאש על 2 מ-12 מהשדה, באחד ממשחקיו הגרועים העונה. על יכולתו הבלתי נלאית להשתחרר לזריקות נוחות הוסיף השוטינג גארד: "זה לא קל, אבל לי ולרונדו יש קצב דומה עכשיו, שלא היה לנו בעבר. הוא יודע בדיוק איפה אני אמור להיות, איפה אני רוצה את הכדור".

מנגד, מיאמי צנחה למאזן של 4:5 - ומעטים האנשים שחשבו כי ההיט יפסידו ארבעה מתשעת משחקיהם הראשונים. "אנחנו מספיק מוכשרים", אמר לברון ג'יימס, שסיים עם 35 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. "אנחנו הולכים לנצח הרבה משחקים, אבל עלינו להשלים עם התהליך ולהבין שאי אפשר להאיץ אותו. כשהקבוצה הזאת הורכבה אתה נלהב וחושב כמה טובה היא יכולה להיות. אבל המבחנים האלה, עכשיו, מראים כמה עוד נותר לנו להשתפר".

אגב, מספר שעות לאחר תום המשחק פרסם פול פירס את הציוץ הבא בחשבון הטוויטר שלו, בעקיצה נוספת אל עבר לברון ג'יימס: "נהניתי מאוד לקחת את הכשרון שלי לסאות' ביץ'. עכשיו אקח אותם לממפיס", שם יהיה משחקה הבא של בוסטון.

ג'ורג' קארל מחפש קצת הכרה

בזמן שמיאמי רשמה את הפסדה הרביעי העונה, הלייקרס נחלו הלילה את הפסד הבכורה שלהם, ובכך הותירו את ניו אורלינס הקבוצה היחידה שעדיין לא נוצחה העונה. האלופה המכהנת נכנעה לדנבר הנחושה 118:112, ו-32 נקודות ו-13 ריבאונדים של כרמלו אנתוני. אין ספק כי מדובר בניצחון ענק לנאגטס, ואת זה יודע גם מלו: "זה היה מאוד גדול, במיוחד נגד הלייקרס".

מי שהכניס את השינוי הגדול בדנבר הלילה היה דווקא טיי לאוסון. הרכז המחליף האנרגטי קם מהספסל בדרך ל-17 נקודות, 11 מהן בריצת 0:16 של הנאגטס, שסגר פיגור דו-ספרתי בפתיחת הרבע האחרון ונטלו את ההובלה עד הסיום. "פשוט ניסיתי לתקוף", אמר בסיום הרכז האתלטי. "הקו האחורי שלהם היה קצת תקוע, ורציתי להאיץ את המשחק ולנטרל את יתרון הגובה שלהם".

עבור ג'ורג' קארל, הניצחון הגדול היה עדות נוספת לחוזק של קבוצתו, אותה אנשים מיהרו להספיד בשבועות האחרונים. "אני לא חושב שאנחנו מאוד רחוקים כרגע מהרמה הזו, של הצלחה", אמר המאמן הוותיק. "אני עדיין לא מבין מדוע אנשים חושבים שלא נהיה טובים. אני בשוק מזה".

מנגד, פיל ג'קסון ניסה לסכם את המשחק מהצד שלו: "זה היה משחק כזה, של ריצה אחרי ריצה. בסופו של דבר חיכיתי לריצה שלנו שתדביק את שלהם, אבל לא הגענו לשם". הלייקרס, אם כך, רושמים את הפסד הבכורה שלהם העונה. קובי בריאנט יתנחם בכך שהפך לשחקן הכי צעיר בהיסטוריה (32 ו-80 ימים) שקולע 26 אלף נקודות ב-NBA, כאשר עקף את ווילט צ'יימברלין וקארים עבדול-ג'באר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully