וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:3 את ויאריאל

צמד יפהפה של מסי ושער של וייה העניקו לאלופה ניצחון על הצוללת הצהובה, וזמנית את הפסגה. 0:3 לאתלטי על אוסאסונה

המחזור ה-11 של הליגה הספרדית נפתח בשבת, כשבמוקד עמדה בין ברצלונה לוויאריאל בקאמפ נואו. בתום משחק קצבי ומותח, בארסה ניצחה 1:3 בעזרת שער של דויד וייה וצמד של לאונל מסי, ושלוש הנקודות הלכו לקטאלונים, שעלו למקום הראשון, לפחות עד שריאל מדריד תשחק ביום ראשון. עוד לפני כן הוציאה אתלטיק בילבאו את המחזור הלדרך עם 0:1 על אלמריה, כשאחריהן רשם דייגו פורלאן קאמבק גדול כשכבש לראשונה מאז המחזור השני, ועוד צמד. בנוסף, הוסיף האורגוואי בישול ואתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את אוסאסונה.

ברצלונה - ויאריאל 1:3

אחרי שש עונות בהן ברצלונה וריאל מדריד שלטו בליגה הספרדית ללא כל תחרות, אחרי שבעונה שעברה הפרידו 25 נקודות בין שתיהן לבין השלישית ולנסיה, השנה ויאריאל רוצה לקבוע סדר חדש. הצוללת הצהובה באה לקאמפ נואו עם 23 נקודות מ-30 אפשריות וקיוותה לעמוד במבחן האמיתי הראשון שלה העונה, אבל ברצלונה ומסי היו גדולים עליה.

לאחר פתיחה שקולה, ברצלונה עלתה ליתרון 0:1 משער של דויד וייה בדקה ה-22. אנדרס אינייסטה הכניס כדור עומק שחתך את הגנת האורחים, ודויד וייה השתלט עליו והכניע את דייגו לופז. אולם השוויון הגיע די מהר, כשארבע דקות אחר כך נילמאר היתל בקרלס פויול ובאריק אבידל, חדר לרחבת ברצלונה ושלח את הכדור פנימה כדי לקבוע 1:1 ולהטיל הס בקאמפ נואו. ניסיונותיה של ברצלונה להחזיר את היתרון עלו בתוהו והמחצית הסתיימה בשוויון 1:1.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לאלופת ספרד, ובדקה ה-59 הקהל בקאמפ נואו עמד על הרגליים והריע. לאו מסי החליף מסירות עם פדרו ברחבת ה-16 של ויאריאל, והקשית מזווית קשה מעל שוער האורחים דייגו לופז, וקבע 1:2 יפהפה לברצלונה. בדקה ה-84 זה נגמר. פדרו בעט לכיוון שער ויאריאל, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה של האורחים והגיע למסי, שהיה בספק נבדל, אבל הקוון השאיר את הדגל למטה והארגנטינאי שלח רגל ושלח את הכדור פנימה כדי לקבוע 1:3 לברצלונה.

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 0:3

שלושה משחקים ברציפות לא הצליחה אתלטי לנצח, עד שבאה לה הערב אוסאסונה. הקולצ'ונרוס, שכבר ירדו עד למקום השביעי בליגה והפסידו בשבוע שעבר 2:0 בדרבי, עלו ליתרון בדקה ה-26 משער של לא אחר מאשר דייגו פורלאן, ששבר בצורת ארוכה במיוחד. החלוץ האורוגוואי, שהיה המצטיין של מונדיאל 2010, הגיע ראשון להדיפה גרועה של ריקארדו ודחק את הכדור פנימה כדי לקבוע 0:1 לאתלטיקו. פורלאן שאב עידוד מהשער ובדקה ה-41 קיבל מסירה ארוכה מחוזה אנטוניו רייס והגביה למרכז, שם חיכה סרחיו אגוארו שנגח פנימה וקבע 0:2. שער שני בסך הכל העונה לחלוץ הארגנטינאי בליגה. פורלאן המשיך לעשות הכל על המגרש ובדקה ה-70 כבש את השלישי של אתלטיקו עם הרבה סטייל, כשקיבל מסירה מסימאו וסובב באומנות לפינה הרחוקה, 0:3 לקולצ'ונרוס. האורחת נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-60 אחרי שנאצ'ו מונריאל ספג כרטיס צהוב שני.

אתלטיק בילבאו - אלמריה 0:1

הבאסקים המשיכו היום במסורת אותה תחילו לפני שישה מחזורים. אתלטיק פשוט מנצחת אחרי כל הפסד ולהפך. בילבאו התאוששה מהתבוסה הכואבת 4:1 לויאריאל במחזור הקודם עם 0:1 ביתי על אלמריה משער של מי אם לא פרננדו יורנטה, לו זה היה שער הליגה השמיני העונה. אמנם הקבוצה הביתית גם החמיצה פנדל בדקה השישית ואפילו נותרה מהדקה ה-69 בתשעה שחקנים (קאמפו 45, חאבייר קאסטיו 69), אך גם זה לא מנע ממנה לחגוג בסיום ניצחון חמישי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully