וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים להתחמם בליגה

הליגות מתחילות לצבור תאוצה, ואיתן מגיעים שני משחקים מאוד מעניינים. הטיפים שלנו בפינת 'החמישייה הסודית' הולכים לאסטון וילה נגד מנצ'סטר יונייטד והפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים

רגע לפני שהעניינים מתחילים להתחמם בפרמייר ליג ובליגת העל, אנחנו בוחרים עבורכם שני משחקים מרכזיים, כאלה שאמורים לספק לא מעט עניין ספורטיבי ועשויים להשליך על ההתפתחויות בעונה שלמה. מנצ'סטר יונייטד, שמגיעה אחרי התיקו בדרבי נגד הסיטי מתארחת אצל אסטון וילה, ובית"ר ירושלים, שמשוועת לצאת מהמשבר, מתארחת למשחק קשה בבלומפילד מול הדאבליסטית הפועל תל אביב. אנחנו יוצאים לדרך עם פינת 'החמישייה הסודית', בה אנחנו נותנים לכם חמישה טיפים על כל משחק, שאמורים לעזור לכם להחליט על מי להמר.

לא ממש הלך לנו בפעם הקודמת, כשטענו שהמשחק בגביע הטוטו בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד יסתיים בתיקו, ולמעשה השחקנים של אורי מלמיליאן פירקו 0:8 את החבורה הצעירה של ג'ון גרגורי. כמו כן, טענו בפניכם שמכבי תל אביב לא תנצח את חימקי מוסקבה, אבל הפעם אנחנו מקווים להגיע חדים יותר.

משחק מספר 31 (שבת): אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 3.75, 3.10, 1.70

* אולי לא שמתם לב או לא ידעתם, אבל למרות המשבר לכאורה שעובר על מנצ'סטר יונייטד, היא עדיין הקבוצה היחידה בפרמייר ליג שנקייה מהפסדים. השחקנים של אלכס פרגוסון סיימו בשישה משחקים עם ניצחון ובשישה נוספים בתיקו.

* אם בונים טבלה לתוצאות המחצית בלבד, ניתן למצוא בה את מנצ'סטר יונייטד במקום הראשון עם 28 נקודות, נקודה אחת יותר מצ'לסי, אך לא פחות מפתיע למצוא בצמרת את אסטון וילה, שנמצאת במקום הרביעי עם 20 נקודות. אלא שכאמור מדובר בתוצאות לאחר 45 דקות בלבד.

* אם בוחנים את ממוצע השערים שנכבשים אצל שתי הקבוצות מגלים שמנצ'סטר יונייטד נמצאת במקום הרביעי בהיבט הזה עם 3.08 שערים למשחק, אסטון וילה רק במקום ה-14 מבחינת כמות השערים במשחקים שלה (2.42 שערים למשחק).

* המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה ב-28 בפברואר השנה, כשאז השדים האדומים ניצחו בגמר גביע הליגה 1:2 בזכות שער ניצחון של ווין רוני בדקה ה-74. רוני אמנם לא ישחק אבל לסגנית האלופה האנגלית עדיין יש זכרונות טובים מאותו מפגש.

* הניצחון האחרון של אסטון וילה על יונייטד אמנם היה לא מזמן, רק לפני כשנה בליגה (0:1), אך הפעם האחרונה שהקבוצה מהוילה פארק ניצחה בביתה הייתה אי שם באוגוסט 1995, אז היא ניצחה 1:3.

ההימור: 2

משחק מספר 35 (ראשון): הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1.25, 4.30, 7.0

* אם בשנים קודמות טדי היה מלחיץ את בית"ר ירושלים, הפעם המצב הוא שונה לגמרי שכן מחוץ לטדי הקבוצה רשמה כבר ארבעה הפסדים (מתוך שישה שיש לה) והקבוצה טרם ניצחה העונה בחוץ.

* בית"ר ירושלים אמנם מדורגת במקום ה-14 בליגה, אבל אם לוקחים בחשבון את כל תוצאות המחצית שלה, מגלים שהקבוצה של אורי מלמיליאן נמצאת על פי הטבלה הזו במקום השמיני המכובד, מה שמעיד על כך שהמחציות השניות של הקבוצה הם לרוב לא טובות.

* הפועל תל אביב נמצאת במקום השני מבחינת כמות השערים שמובקעים במשחקים שלה (אחרי עירוני קרית שמונה). במשחקי האדומים נכבשו עד כה 3.56 שערים למשחק בממוצע, בעוד אצל בית"ר ירושלים הובקעו במשחקי הליגה 3.22 שערים למשחק (מקום חמישי).

* המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה במאי האחרון כאשר האדומים חזרו מטדי עם ניצחון ענק 1:2, שגם הכתיר אותם כאלופה. מי שהספיק לשכוח, היה זה ערן זהבי שכבש את השער הדרמטי והוציא את החגיגות באדום לדרך.

* הפעם האחרונה שבית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב הייתה דווקא לא מזמן ב-23 בספטמבר בשנה שעברה, אז הירושלמים ניצחו 0:1 בגביע הטוטו. הפעם האחרונה שזה קרה בליגה הייתה במרץ אשתקד כשאז התוצאה הייתה 1:2 אחרי שערים של עידן ורד ואבירם ברוכיאן, ויקטור מרעי כבש רק שער מצמק לאדומים.

ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully