וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיורקה עלתה לשמינית גמר גביע המלך

אוואט קיבל מנוחה וחבריו סיימו ב-2:2 בחיחון והשלימו ניצחון 3:5 בסיכום שני המשחקים. ולנסיה טיילה לשלב הבא, חטאפה הזיעה

תמונת העולות לשמינית גמר גביע המלך הושלמה הערב (חמישי) ללא הפתעות גדולות. מאיורקה, ולנסיה וחטאפה השלימו את העפלתן. בתום המשחק הדרמטי של הערב, מלאגה הפכה הקבוצה האחרונה שהעפילה לשמינית הגמר אחרי שגברה על הרקולס 2:3 בקרב על טהרת הלה ליגה.

הרקולס הגיעה למלאגה עם 0:0 מהמשחק הראשון בבית, חזרה מפיגור, אך נותרה בחוץ. המארחים, עם מנואל פלגריני על הקווים, פתחו נפלא ועלו ל-0:2 הודות לשערים של אליסאו (11) ואדיניו (15). חבייר פורטייו החזיר את הרקולס למשחק בדקה ה-31 ואבל אגילאר הקולומביאני כבש את שער החוץ היקר בדקה ה-63 וקבע 2:2. אגילאר הורחק כעבור ארבע דקות והלחץ של המקומיים נשא פרי עם שער דרמטי של סבסטיאן פרננדז האורוגוואי בדקה ה-90.

מאיורקה, ללא דודו אוואט שקיבל מנוחה, סיימה ב-2:2 בחיחון והשלימה ניצחון 3:5 בסיכום שני המשחקים. אנסואה העלה את האורחים ליתרון מהיר של 0:2 עם צמד בדקות 10 ו-16 ובעצם סגר עניין. מאטה ביליץ' (26 בפנדל) וחורחה מוניז (63) עוד קבעו שוויון שלא הספיק למארחים.

ולנסיה אירחה את לוגרונייס מהליגה השלישית עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון ולא הזיעה בדרך לעוד ניצחון גדול, 1:4. אוסאדו כבש ראשון לאורחים בדקה השנייה, אך ולנסיה התעוררה והגיבה במהרה. איסקו בן ה-18 המכונה דויד סילבה הבא כבש צמד (24, 43), ויסנטה (34) וסופיאן פגולי הצרפתי (85) השלימו את החגיגה.

מי שעבדה קשה, אך נמנעה ממבוכה היא חטאפה. הקבוצה הקטנה של מדריד סיימה ב-0:0 את משחק הבית מול פורטוגלטה הקטנטנה ועלתה בזכות שערי חוץ (1:1 במשחק הראשון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully