וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית לסוף השבוע: טפטופים

פינת לפנינו המבול יוצאת לסיבוב במגרשי גרמניה, ישראל וספרד, אבל לא מריחה מבול של שערים. קבלו את הטיפים שלנו

פינת "לפנינו המבול", בה אנחנו ממשיכים לאתר את המשחקים שיניבו כמות שערים נכבדת, ידעה לאחרונה לא מעט הצלחות. גם הפעם אנחנו מקווים לא לאכזב. בסוף השבוע אנחנו לוקחים אתכם למסע שערים. נתחיל בבונדסליגה עם דורטמונד והמבורג, נקפוץ לעילוט למפגש בין הפועל עכו למכבי תל אביב, נמשיך לספרד ונסיים בליגה הגרמנית השנייה.

כידוע, ההימור הנפוץ בווינר הוא "אנדר/אובר שערים (2-3)", כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1. אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2.

משחק מספר 17 (שישי): אנדר/אובר שערים‎ (2-3) ‎ - דורטמונד/המבורג 3.75, 1.90, 2.20

מוליכת הבונדסליגה נמצאת בכושר מדהים עם תשעה ניצחונות ותיקו ב-10 המשחקים האחרונים. דורטמונד מציגה כדורגל אטרקטיבי והתקפי וכובשת בממוצע 2.5 שערים במשחק בית. גם המבורג, שבמקום השישי במרחק 10 נקודות מדורטמונד היא קבוצת התקפה שבמשחקיה נכבשים לא מעט שערים. הפיתוי לסמן 2 במפגש כזה הוא גדול אלא שבשל חשיבות המשחק לשני המועדונים, נלך על הימור סולידי יותר שגם יסדר לכם יחס לא רע בכלל.

ההימור: X

משחק מספר 39 (שבת): אנדר/אובר שערים‎ (2-3) ‎ - הפועל עכו/מכבי תל אביב 3.10, 1.90, 2.50

הצהובים, שספגו רק ארבעה שערי ליגה, יוצאים למפגש מול הקבוצה האטרקטיבית והמפתיעה מהצפון. מכבי תל אביב היא הקבוצה שבמשחקיה מובקעים הכי מעט שערים - קצת פחות משניים למשחק. לעומת זאת, במשחקי עכו נכבשים בממוצע 3.33 והיא השלישית בליגה בנושא הזה. במפגש בין ההגנה להתקפה, אנחנו מעריכים שהיתרון האיכותי של מכבי, בתוספת העובדה שהמשחק ייערך בעילוט ולא במגרש הביתי של עכו בנצרת עילית, יעשו את ההבדל. שערים? גם כאן אנחנו הולכים על הימור סולידי.

ההימור: X

משחק מספר 21 (ראשון): סראגוסה - סביליה 3.25, 1.90, 2.40

האורחת הפסידה את שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה ולא כבשה אפילו לא שער זכות אחד. סראגוסה השיגה בשבוע שעבר ניצחון ראשון, אך היא עדיין נועלת את הטבלה והיא קבוצת ההתקפה השנייה הגרועה בליגה. סביליה מתקשה במשחקי החוץ בסראגוסה, שם לא ניצחה מאז 2005. אמנם הפינה שלנו מחפשת משחקים רבי שערים, אבל לאור הנתונים הסטטיסטיים של המפגשים, אנחנו מריחים דווקא משחק עם מעט שערים. ובווינר, לא מתווכחים עם הרגשה.

ההימור: 1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחק מספר 80 (שני): הרטה ברלין - בוכום 3.05, 1.90, 2.55

עברנו לליגה הגרמנית השנייה למפגש בין שתי היורדות. הרטה מוליכה את הטבלה עם הפסד אחד (במחזור שעבר) ולזכותה 20 שערי זכות ב-11 משחקים, כאשר 15 מהם הובקעו באצטדיון האולימפי בברלין. בוכום, מנגד, מקרטעת במשחקי החוץ ולא מצליחה להתרומם עד כה וממוקמת רק במקום ה-10. בעונה שעברה נכבש רק שער אחד בשני המפגשים בין הקבוצות בבונדסליגה, אבל ההיסטוריה מלמדת על משחקים רבי שערים בין השתיים. אנחנו הולכים עם ההיסטוריה.

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully