וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאנסקי: "הניסיון עוזר לי להתאושש מטעויות"

שוער ארסנל מצא את ההסבר להופעה המצוינת שלו ב-0:2 על וולבס, אחרי הטעות הקשה מול ניוקאסל: "ניצחון שמראה על רוח"

שוער ארסנל לוקאש פביאנסקי מאמין שהניסיון שהוא צובר כעת יהיה משמעותי להמשך הקריירה שלו. הפולני הבינלאומי הצטיין בניצחון 0:2 של התותחנים מול וולבס אתמול (רביעי), שלושה ימים בלבד לאחר שהיה אשם בשער שספגה קבוצתו בהפסד הביתי 1:0 לניוקאסל. פביאנסקי טוען כי העובדה שהפך לשחקן הרכב קבוע עוזרת לו להתמודד עם שגיאות כמו זו מול המגפייס בתחילת השבוע.

"אם להיות כן, שיחקתי הרבה העונה ולא הייתי כל כך רע", אמר השוער בן ה-25 לאתר הרשמי של המועדון, "הייתי מאוכזב מאוד אחרי השער שספגתי מול ניוקאסל, אבל למרות זאת עדיין חשבתי בכושר טוב. לפני המשחק מול וולבס לא חשבתי על איך אני יוצא מהמשבר של ניוקאסל, בסך הכל התרכזתי בלתת משחק טוב ולעזור לקבוצה. בסך הכל אני חושב שאני צובר ניסיון שהוא חשוב מאוד לשוער והניסיון הזה עוזר לי להתכונן לכל המשחקים". הפולני התייחס גם לעובדה שהשוער הראשון של ארסנל, מנואל אלמוניה, פצוע. "אני לא יודע מה יקרה כשאלמוניה יהיה כשיר", הוא אמר, "אני בכל מקרה אעשה את המיטב כדי לעזור לקבוצה ולא משנה מה יקרה".

פביאנסקי התייחס להדיפה הגדולה שלקח משחקן וולבס, כריסטוף ברה, קרוב לסיום המשחק ומנע שוויון. "זה היה חשוב מאוד, אבל די קשה", אמר הפולני, "ססק (פברגאס) תהה איך הכדור עבר אותו ואת יוהאן (דג'ורו). אני בעצמי ראיתי את זה רק בשנייה האחרונה ואני מאושר שהצלחתי להציל אותו ולהביא שלוש נקודות לקבוצה. הניצחון הזה אומר הרבה על רוח הלחימה שלנו והיכולת להתרכז. ידענו שאנחנו חייבים לנצח כדי להתאושש מההפסד לניוקאסל. היה חשוב מאוד להשיג שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully