וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקי היבשת על הסכין

פינת "על הסכין" חוזרת עם שמות נוצצים במיוחד. טורס חוזר לכושר, האם הוא יכבוש את סטוק? וגם, רונאלדו נגד היגואין

בכל שבוע, פינת "על הסכין" מנסה למצוא את החלוץ שיעשיר את הכיס שלכם, הסוס המנצח שעליו צריך לשים את הכסף. הפעם, המשימה העומדת בפנינו היא קשה במיוחד. השבוע מככבים בפינה שלנו כמה מהחלוצים הגדולים בעולם. פרננדו טורס חוזר לכושר הבקעה ואנחנו בודקים האם הוא יבקיע יותר משער אחד במשחק הליגה של ליברפול בסטוק. בראשון, ריאל מדריד יוצאת לחיחון ושני החלוצים שלה, כריסטיאנו רונאלדו וגונזאלו היגואין, בקרב ראש ראש. מי מהם יכבוש יותר?

משחק מספר 63 (שבת) אנדר/אובר שערים (1): פרננדו טורס 1.75, 2.35, 3.95

אל ניניו הישן והטוב חוזר ובגדול בשבועות האחרונים. אחרי הפציעות, המונדיאל המאכזב והשמועות על עזיבה, טורס סופסוף הגיע לליגה. זה התחיל עם צמד מרשים מול צ'לסי בראשון ונמשך עם עוד כיבוש ב-1:1 של ליברפול בוויגאן. בשבת, טורס וליברפול ינסו להמשיך במומנטום במשחק החוץ בסטוק.

ליברפול מקרטעת השנה מחוץ לאנפילד. לאדומים יש ניצחון חוץ אחד בליגה משישה משחקים בהם כבשה רק ארבעה שערים. המארחת היא קבוצה ביתית חזקה, אבל לא מחזיקה בהגנת ברזל. ההיסטוריה מלמגת שליברפול נוטה להתקשות במגרש של סטוק. ניצחון החוץ האחרון הושג בנובמבר 1984, אך ראוי להדגיש כי מאז התקיימו רק שני מפגשים בין הצדדים.

בעונה שעברה כבש טורס שער אחד מול סטוק, ב-0:4 שנערך באנפילד. אנחנו מהמרים על אותה כמות גם הפעם.

ההימור: X

משחק מספר 34 (ראשון): גונזאלו היגואין - כריסטיאנו רונאלדו 3.00, 2.50, 1.95

הפורטוגלי הנהדר נראה העונה בלתי ניתן לעצירה. עם 13 שערים בכל המסגרות, מספר 7 בלבן הוא האס האמיתי של ריאל מדריד. לעומתו, הארגנטינאי לא מזכיר עד כה את יכולת ההבקעה מאשתקד. אמנם היגואין כבר כבש העונה שמונה שערים בכל המסגרות, אך הוא נראה קצת חלוד ופחות מאיים ממי שהפציץ בעונה שעברה 27 שערי ליגה.

בשנתיים האחרונות הפציצה ריאל 14 שערים לרשת של חיחון והיא מקווה לא להיתקל בקשיים. להיגואין יש שני שערים בקריירה לרשת של חיחון, אך שניהם נכבשו בברנבאו. עבור רונאלדו, יהיה זה ביקור ראשון במולינון לאחר שבעונה שעברה הוא החמיץ את משחק החוץ בין הקבוצות (0:0). אנחנו מרגישים שדו קרב הענקים הזה יסתיים ללא הכרעה.

ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully