וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי ווילקינס התפטר מצ'לסי

עוזר המאמן הודיע במפתיע על עזיבתו את המועדון. "אני רוצה להודות לריי על כל מה שהוא תרם לצ'לסי", אמר מנכ"ל הקבוצה

ריי ווילקינס, עוזר המאמן של קרלו אנצ'לוטי בצ'לסי, הודיע היום (חמישי) על עזיבה באופן מיידי. "בשם כולם במועדון, אני רוצה להודות לריי על כל מה שהוא תרם למועדון צ'לסי", אמר מנכ"ל הקבוצה רון גוראלי בהודעה הרשמית שהתפרסמה באתר של הקבוצה, "אנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

ווילקינס סירב להתייחס לעזיבתו באופן רשמי, אבל בסביבתו טענו כי הוא מופתע מאוד. על פי מספר דיווחים, ווילקינס ישב עם קרלו אנצ'לוטי במשחק ליגת המילואים כשנקרא לפגישה דחופה במשרדי המועדון. המנג'ר האיטלקי מעריך מאוד את עוזרו, אך לא יכול היה למנוע את העזיבה. על פי ההערכות, אנצ'לוטי יבקש למנות עוזר מטעמו ואחד המועמדים הוא פאולו מלדיני, הסמל האגדי של מילאן.

ווילקינס, שהתחיל את קריירת המשחק שלו בצ'לסי לפני 37 שנה כבר בגיל 18, חזר למועדון כעוזרו של פליפה סקולארי ב-2007 ומאז שימש כעוזרם של כל המנג'רים בקבוצה. רק אתמול, בניצחון 0:1 על פולהאם, הוא ישב על הספסל של הקבוצה ולא הודיע כלום לאף אחד. הסיבות שהובילו אותו להחלטה עדיין לא ברורות, כמו גם זהות מחליפו בתפקיד. לצ'לסי יש כרגע שני עוזרי מאמנים אחרים, ברונו דמיקליס ופול קלמן, אך הם לא בכירים והקבוצה צפויה לחפש מחליף לווילקינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully