וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ הפסידה 1:0 בבית להאנובר

הקבוצה של טוכל ממשיכה להידרדר. שאלקה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול וולפסבורג. ורדר ברמן סיימה ב-0:0 מול פרנקפורט

בורוסיה דורטמונד לא עוצרת. מוליכת הבונדסליגה הגאה פתחה את המחזור ה-12 בסערה עם ניצחון ביתי 0:2 על המבורג, שהגדיל זמנית את הפער בפסגה לשבע נקודות. כשינואר רק מעבר לפינה, הצהובים מתחילים להריח את אליפות החורף. גם היום (שבת) נערכו משחקים מסקרנים, כששאלקה הצליחה לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 בחוץ מול וולפסבורג ששוב שמטה יתרון, ורדר ברמן לא הצליחה לצאת מהמשבר החמור בו היא נמצאת וסיימה בתיקו 0:0 ביתי מול פרנקפורט. בהמשך, מיינץ המשיכה לאכזב. הקבוצה של תומאס טוכל הפסידה בבית 1:0 להאנובר.

דורטמונד - המבורג 0:2

עם 10 ניצחונות מ-11 המשחקים האחרונים, עם ההתקפה הכי פוריה בבונדסליגה וההגנה שספגה הכי מעט שערים, דורטמונד היא הרבה יותר מסתם גימיק. הקבוצה המלהיבה של יורגן קלופ לא עוצרת ולא מביטה לאחור. גם במשחק בינוני יחסית להצגות של השבועות האחרונים, הצהובים-שחורים עשו את זה בקלות מול המבורג, בהחלט קבוצה עם שאיפות. אליפות? זאת בהחלט לא מילה גסה בדורטמונד.

למעט החמצה גדולה של מריו גצה בדקה ה-40, לא נרשמו אירועים גדולים במחצית הראשונה. אלא שדורטמונד האהובה והמוכרת היא זו שחזרה מחדר ההלבשה. בדקה ה-49 העביר לוקאש פישצ'ק כדור רוחב מימין ושינג'י קגאווה היפני הנפלא המשיך פנימה עם עזרה קלה מיוריס מאתייסן. הלחץ נמשך ובסופו של דבר השני הגיע בדקה ה-70. מהלך קבוצתי נהדר הסתיים עם בישול של קווין גרוסקרויץ ללוקאס באריוס. עד הסיום, השוער האורח ירוסלב דרובני מנע תבוסה קשה מהאורחים עם מספר הצלות.

וולפסבורג - שאלקה 2:2

כנראה שהקבוצה של סטיב מקלארן פשוט לא מסוגלת לשמור על יתרון. אחרי ששמטה כבר 0:3 מול מיינץ להפסד 4:3 ו-0:2 מול לברקוזן ל-2:3, גם הערב לא הצליחו הירוקים לשמור על יתרון. וולפסבורג כבר הובילה 0:2 בבית מול שאלקה חסרת הביטחון, אך שערים של אדו וקלאס יאן הונטלאר השאירו את הירוקים ללא ניצחון. לעומת זאת, שאלקה שפתחה רע את העונה יכולה להיות מעודדת מהנקודה במגרש החוץ הקשה. בטח לאחר שבשבוע שעבר השיגה סוף סוף ניצחון בית ראשון.

וולפסבורג הצליחה למצוא את השער הראשון בדקה ה-11, כשהגבהה של מארסל שייפר לאחר קרן הגיעה לגראפיט, שמקרוב נגח פנימה וקבע 0:1. הזאבים של סטיב מקלארן מצאו את השני בדקה ה-33, כששוב שייפר העביר מסירת רוחב, הפעם הוא מצא את אדין דזקו שבעט מהאוויר פנימה וקבע 0:2. שאלקה צימקה בדקה ה-39, לאחר שג'פרסון פרפאן העביר מסירת רוחב לאדו שבעט פנימה מזווית לא פשוטה וצימק ל-1:2. בדקה ה-75 הצליחה שאלקה גם למצוא את שער השוויון. הפעם זה היה קלאס יאן הונטלאר עם שער הליגה השביעי שלו העונה ואולי אחד החשובים שבהם. אם זה לא מספיק צרות לקבוצה של מקלארן, אז בדקה ה-78 ספג אשקאן דג'אגה כרטיס אדום לאחר עבירה גסה על ג'פרסון פרפאן.

ורדר ברמן - איינטרכט פרנקפורט 0:0

בלגן גדול היה השבוע בקבוצה של תומאס שאף, לאחר התבוסה המשפילה 6:0 לשטוטגרט במחזור האחרון והירידה למקום ה-11 בליגה. לירוקים זה היה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות והוכחה ניצחת לחולשת ההגנה של הקבוצה, שספגה כבר 27 שערים בליגה העונה. הפעם היא אמנם לא ספגה, אבל בטוח שאוהדי הקבוצה קיוו לתוצאה קצת יותר טובה מתיקו ביתי מול איינטרכט פרנקפורט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מיינץ - האנובר 1:0

הקבוצה של תומאס טוכל, שפתחה את העונה בסערה עם שבעה ניצחונות רצופים, ממשיכה לדעוך. מיינץ ספגה הערב הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ונראה שהיא מתקשה לשחזר את היכולת מפתיחת העונה. האורחת, שרק בשבוע שעבר הובסה 4:0 על ידי דורטמונד ואיבדה את קארים חאגי, הצליחה לעלות ליתרון רגע לפני המחצית בדקה ה-44 משער של סרחיו פינטו. מיינץ לא הצליחה להשיג את השוויון למרות שהיריבה אפילו נותרה ב-10 שחקנים לאחר שסטיב צ'רונדולו הורחק בדקה ה-68.

משחקים נוספים:

קייזרסלאוטרן - שטוטגרט 3:3

כבש לקייזרסלאוטרן: ליאן מיקאנסקי 58, איבו איליצ'ביץ' 76, מתיאס אבל 78.

כבשו לשטוטגרט: ארתור בוקה 20, קקאו 32, כריסטיאן גנטנר 50.
קלן - מנשנגלדבאך 4:0

כבשו למנשנגלדבאך: ראול בובדיז'ה 51 ו-90, מייקל בראדלי 70, איגור דה קמאגרו 82.

סט. פאולי - באייר לברקוזן 1:0

כבש ללברקוזן: אוליביירה רנאטו 81.

עדכון אחרון: 18:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully