וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: אנדי רודיק עלה לטורניר המאסטרס

האמריקאי ניצח 3:6, 6:7 את גולביס, העפיל לרבע הגמר והעפיל ללונדון, בשל ההפסד של ורדסקו. פדרר ניצח, דג'וקוביץ' הודח

אנדי רודיק אמנם לא נמצא בשיא כושרו, אבל הטניסאי אמריקאי הוכיח היום (חמישי) שלפחות את השלבים הראשונים בטורניר המאסטרס בפריס (פרסים בסך 2.75 מיליון יורו) הוא מצליח לצלוח ללא יותר מדי בעיות. רודיק עלה לרבע הגמר אחרי ניצחון על ארנסט גולביס הלטבי 3:6, 6:7 ועלה לטורניר המאסטרס בלונדון. רודיק מדורג במקום השמיני בדירוג המאסטרס והבטיח את העפלתו לטורניר בלונדון, לאחר שהיחיד שיכול היה לאיים עליו, פרננדו ורדסקו, הפסיד 6:7, 7:6, 7:5 לגאל מונפיס הצרפתי.

המערכה הראשונה הייתה בשליטת האמריקאי, שהשיג שבירה מהירה ועלה ל-0:2, כשלאחר מכן הוא שומר על ההגשות שלו ומשייט ל-3:6 מהיר. במערכה השנייה השניים שמרו על ההגשות והלכו אחרי 12 משחקונים לשובר שוויון, כשגם שם היה צמוד ורודיק ניצח 8:10 לבדרכו לשלב שמונת האחרונים למרות שגולביס הספיק להציל שלוש נקודות משחק. בשלב הבא יפגוש רודיק את רובין סודרלינג, שניצח 6:7, 3:6 את סטניסלס ואווינקה השוויצרי.

ההפתעה של היום הגיעה מכיוונו של מיכאל לודרה המקומי, שהדיח את נובאק דג'וקוביץ' עם 6:7, 2:6. הצרפתי הוותיק שרד את המערכה הראשונה צמודה מול המדורג שני בטורניר וניצח 6:8 בשובר השוויון, לפני שהסרבי שמט שלוש נקודות שבירה ביתרון 0:40 בפתיחת המערכה השנייה, ולודרה ניצל את המומנטום כדי לברוח ל-2:6 במערכה ולהבטיח את מקומו ברבע הגמר. לודרה המפתיע יפגוש בשלב הבא את ניקולאי דוידנקו, שניצח 6:4, 6:7, 0:6 את תומאס ברדיך.

רוג'ר פדרר עלה אף הוא לרבע הגמר לאחר שניצח 4:6, 3:6 את ראדק סטפאנק. לשוויצרי, המדורג מספר שתיים בעולם, זה היה הניצחון ה-15 ב-16 המשחקים האחרונים מאז הודח מאליפות ארצות הברית בחצי הגמר. ההפסד היחיד מאז היה בגמר טורניר שנגחאי, 6:3, 6:2, לאנדי מארי הבריטי. בשלב הבא יפגוש פדרר את יורגן מלצר. האוסטרי, שאיבד סיכוי לעלות למאסטרס, הצליח לרשום עוד הישג מכובד היום כשניצח 6:7, 6:2, 3:6 את דויד פרר. אנדי מארי גבר על מארין סיליץ' 6:7, 6:3, 3:6.

רשימת המשתתפים המלאה במאסטרס:

1. רפאל נדאל
2. רוג'ר פדרר
3. נובאק דג'וקוביץ'
4. אנדי מארי
5. רובין סודרלינג
6. תומאס ברדיך
7. דויד פרר
8. אנדי רודיק

בטורניר הזוגות סיים יוני ארליך את דרכו בסיבוב השני אחרי שהפסיד עם בן זוגו מייקל קולמן למאהש בופאטי ומקס מירני 3:6, 6:1, 10:5. לעומתם, אנדי רם ומארק נואלס דווקא עשו עבודה טובה כשניצחו 3:6, 2:6 את "זוג השלום" רוהאן בופאנה ההודי ואייסם אול האק קוורשי הפקיסטני.

עדכון ראשון: 15:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully