וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "אני סולל את דרכי בחזרה לנבחרת"

חלוץ גנט, שכבש צמד נגד יופן בגביע הבלגי, התראיין והכחיש את הדיווחים כי יחזור בינואר: "צריך הרבה סבלנות ויש לי את זה"

שלומי ארבייטמן מתחיל להתרגל לליגה הבלגית, ואחרי שכבש את שער הבכורה שלו במדי גנט בליגה האירופית, אתמול (רביעי) החלוץ הישראלי הרשית פעמיים בגביע הבלגי ב-1:3 על יופן. ארבייטמן התראיין בגלי צה"ל ודיבר על ההתאלקמות שלו בבלגיה. "לכל מקום שאתה מגיע, ההתחלה שם קשה", אמר ארבייטמן. "המנטליות פה היא שונה לגמרי ולאט לאט העניינים מתחילים להשתפר. אני כבר מרגיש הרבה יותר טוב פה, צריך הרבה סבלנות ויש לי את זה".

על רקע הדיווחים שארבייטמן יחזור בחודש ינואר, מכחיש החלוץ את האפשרות הזו, ואמר: "שמעתי את הדיווחים, אבל אף אחד לא פנה אליי ואף אחד לא דיבר איתי. אני רוצה להתקדם כמה שיותר ולהגיע לרמות היותר גבוהות, זו המטרה שלי. אני עובד קשה, מתאמן חזק ומקווה להוכיח את עצמי ולפתוח בהרכב של גנט".

ארבייטמן נשאל גם על ההבדלים בין הליגה הבלגית לליגה הישראלית, והוסיף: "אנחנו משחקים בשבוע שלושה משחקים, זה דבר שאני לא רגיל אליו, אבל הקצב הוא יותר מהיר ויותר חזק. בישראל הטכניקה מתבססת על כדורים ארוכים, פה אי אפשר להחזיק כדור יותר משלוש שניות. זה אירופה. אנשים אולי לא מבינים ומזלזלים בליגה הבלגית, אבל שיבואו למשחקים ויראו איזה משחקים חזקים יש פה".

על ההחלטה של לואיס פרננדז לא לזמן אותו לנבחרת, הוסיף ארבייטמן: "זו החלטה של המאמן ואני מקבל כל החלטה שלו. אני מקווה לחזור להתאמן ולשחק, ומקווה שלאט לאט אני כן אקבל את הזימון. אני סולל את דרכי בחזרה לנבחרת. אני מקווה לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully