וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "רצינו יותר מכולם לנצח במשחק הזה"

11.11.2010 / 11:23

שחקן מכבי ת"א סבור שהביקורת כלפי ההרכב ששיחק בדרבי לא מוצדקת. גורם במועדון: "מי ששיחק לא הפגין נחישות או רצון"

במכבי תל אביב ניסו הבוקר (חמישי) להרגיע את הרוחות בעקבות היכולת הלא טובה שהציגה הקבוצה, בייחוד במחצית הראשונה, בתיקו 3:3 שהושג בדרבי גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב, שהרכבה כלל שחקני נוער ומחליפים. בקרית שלום העדיפו שלא לעשות סיפור גדול מדי הן מהיכולת הלא מרשימה וגם מכך שהקבוצה שוב לא ניצחה את האדומים בדרבי, גם אם מדובר רק בגביע הטוטו. אולי שיתופו של רמי דואני שלא כדין יוביל להפסד טכני של הפועל תל אביב, אבל סביר להניח שזה לא מנחם מישהו בקריית שלום.

"בסופו של דבר, כשמסתכלים על המשחק אתמול, הפועל תל אביב בעטה שלוש פעמים לשער וכבשה בכולן", אמר הבוקר גורם במועדון. "צריך לקחת את המשחק הזה בפרופורציה הנכונה. אמנם זה בהחלט לא היה מחזה מרנין, אבל כשמשחקים נגד ילדים, היתרון שלהם הוא שהם באים בהתלהבות גדולה מאוד ולצערנו מי ששיחק אצלנו לא הפגין במיוחד נחישות או רצון".

"עבורנו זה היה משחק אימון, וזה בהחלט היה משחק לא טוב אבל מדובר בגביע הטוטו", הוסיף אותו גורם, "הבטחנו את העלייה ומה שמעניין אותנו זה המשחק בשבת בליגה. ההתייחסות למשחק הזה היא לא רציונלית. זו התייחסות אמוציונלית כי מדובר בדרבי עם הפועל. אבל אנחנו צריכים להיות שקולים ולא לעשות מזה ביג דיל. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ועל הליגה. אנחנו לא משחקים את הכדורגל הכי טוב ועדיין אנחנו במקום הראשון בטבלה. אנחנו מתמקדים עכשיו בהפועל עכו ורוצים מאוד לנצח את המשחק הזה", הוסיף הגורם.

בקבוצה התאכזבו אמש מאוד ממספר שחקנים שקיבלו הזדמנות להוכיח את יכולתם ולא לקחו את הצ'אנס. החלוץ יובל אבידור, ספג מספר הערות על יכולתו החלשה במהלך המחצית ולאחר שענה על דברי הביקורת הוחלט להחליפו. מי שלעומת זאת קיבל מחמאות הוא החלוץ דמיטאר רנגלוב שנכנס במחצית, הפגין יכולת טובה ואף כבש שער בבעיטה חופשית.

"קיבלנו גול ממצב נייח והמשחק נפתח. כדורגל זה משחק שמצד אחד אתה מקבל גול מבעיטה מטופשת, ומצד שני אנחנו לא מצליחים להבקיע את שער הניצחון מכל ההזדמנויות שהיו לנו וזה מאכזב, תאמינו לי שאנחנו רצינו יותר מכולם לנצח במשחק הזה, אין טעם לנסות ולחפש אשמים כרגע ואנחנו כבר מחכים למשחק הבא", אמר ייני שכבש את השער הראשון לזכות הצהובים.

למרות שבדרבי הזה לא היתה התנפלות על הכרטיסים והביקוש למשחק היה נמוך, ישבו ראשי הקבוצה עם האוהדים בשער 11 כפי שקרה במשחקי הדרבי האחרונים, וזאת לאחר שהעדיפו גם הפעם לוותר על הכרטיסים הספורים ליציע הכבוד שהיקצתה עבורם הנהלת הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully