וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידיץ': "היה לחץ גדול על שתי הקבוצות"

קפטן יונייטד הסביר את ה-0:0 המשעמם עם מנצ'סטר סיטי. מאנצ'יני: "השתפרנו מאשתקד". אנצ'לוטי התלונן על הרחקת אסיין

הרבה ציפיות היו אתמול (רביעי) מהדרבי של מנצ'סטר שהסתיים ב-0:0 מאכזב, שמרחיק את יונייטד מצ'לסי, שדאגה לנצח במחזור אמצע השבוע 0:1 את פולהאם. אצל יונייטד לא נשמעו טענות על כך שהם היו ראויים לניצחון, אחרי ששתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים.

"במונחים של כדורגל, ראינו היום שתי קבוצות שהגנו כמו יחידה אחת ואני חושב שהתוצאה 0:0 היא התוצאה הנכונה", סיכם הקפטן של יונייטד, נמניה וידיץ' את התפתחות המשחק. "היה לחץ גדול על שתי הקבוצות, מבחינת סיטי לנצח ומבחינתנו המגרש הזה זה מקום שתמיד קשה להגיע אליו".

על מיעוט המצבים במשחק, אמר הבלם: "אני חושב שהגענו לכאן לנצח את המשחק, אבל סיטי הייתה קבוצה טובה היום, שיחקה חזק ולא היו לנו יותר מדי מצבים. בחלק מהזמן נתנו כדורגל טוב אבל לא ייצרנו מצבים טובים היום".

גם רוברטו מאנצ'יני, שקיווה להשיג עוד שתי נקודות שיקרבו אותו לאלופה, היה מאוכזב והדגיש כי קבוצתו לא באה לשחק על תיקו. "אני רציתי לנצח את המשחק, אבל לפעמים עדיף לסיים בתיקו מאשר להפסיד, כמו בשנה שעברה", אמר המנג'ר האיטלקי. "עלינו כדי לנצח את המשחק. אני חושב שזה היה משחק קשה עבור שתי הקבוצות, אבל השתפרנו מהשנה שעברה מכיוון שלא ספגנו שער בדקה האחרונה. אני חושב שכשאתה משחק נגד יונייטד, אם אתה לא משחק טוב ונותן להם הזדמנות להבקיע, הם עושים את זה".

אסיין: "יתרון ארבע נקודות זה פער טוב"

בצ'לסי כאמור הסתדרו עם 0:1 על פולהאם שהגיע מהראש של מייקל אסיין, שנגח כדור חופשי של סלומון קאלו בדקה ה-30. הבלוז מקדימים בארבע נקודות את יונייטד כשבסוף השבוע הקרוב מחכה להם סנדרלנד בסטמפורד ברידג'. אסיין עוד הספיק לקבל כרטיס אדום אחרי שביצע עבירה גסה, מה שפגם במצב הרוח של קרלו אנצ'לוטי בסיום המשחק.

"אני לא אוהב לשפוט את ההחלטה, אני יכול להגיד שאולי זה לא היה שווה כרטיס אדום מכיוון שאסיין הלך חזק על הכדור", אמר אנצ'לוטי. "זה לא היווה סיכון על היריב. הוא הלך על הכדור, זה היה הכדור האחרון במשחק. אני לא חושב שזה היה טפשי, הוא ניסה לזכות בו, אני לא בטוח שזה היה שווה כרטיס אדום".

על הפער בטבלה מיונייטד, אמר אנצ'לוטי: "ארבע נקודות יתרון זה פער טוב, אבל שום דבר לא הסתיים. היינו שמחים להישאר במקום הזה. הייתה לנו הופעה טובה. אני שמח מכיוון ששיחקנו טוב מההתחלה עם קצב גבוה, מה שלא עשינו נגד ליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully