וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט עשוי לעמוד לדין על זריקת בקבוק על הקוון

מאמנה של ווסטהאם השליך בקבוק לאחר שערו של פארקר נגד ווסט ברום ושוב התלונן על השיפוט: "מה שקורה העונה לא הוגן"

שוב ווסטהאם צועדת ביתרון ושוב היא שומטת אותו. אברהם גרנט והפטישים סיימו אתמול (רביעי) ב-2:2 מאכזב מול ווסט ברומיץ'. פיטר אודמווינגי העלה את ווסט ברום ליתרון מפנדל בדקה ה-39, אך סקוט פארקר הגיב חמש דקות לאחר מכן עם שער שוויון ופרדריק פיקיון השלים את המהפך בדקה ה-50 עם פנדל משלו. אלא שפבלו איבאנייז אמר את המילה האחרונה בדקה ה-71 והשאיר את ווסטהאם כנועה עם שמונה נקודות במקום האחרון.

אם זה לא מספיק, תקרית מביכה עשויה לגרום להעמדתו של גרנט לדין. המאמן הישראלי זרק בקבוק מים לעבר עוזרו של השופט אחרי שפארקר הבקיע את השער של ווסטהאם. גרנט בחר בסיום המשחק לתקוף את השופטים במרומז, כשבמקרה הזה הוא התלונן על הפנדל ששרק מייק דין לחובת קבוצתו. "דיברתי מספיק על החלטות של שופטים", אמר הישראלי. "אני חושב שהייתה החלטה שפעלה נגדנו והיא לאו דווקא הייתה החלטה נכונה, אבל אני מעדיף להתמקד בכדורגל ולא לדבר היום על ההחלטה של השופט, אפילו אם אני לא מסכים איתה. אני חושב שמה שקורה עם השופטים העונה זה לא הוגן".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "המשחק הלך לכיוון אחד אחרי ה-0:1 וזה נהדר מבחינת השחקנים. עלינו ליתרון 1:2 והייתה לנו הזדמנות גדולה לעשות 1:3. לאחר מכן קיבלנו את שער השוויון וזה מאוד מאכזב. השחקנים רצו לנצח את המשחק מאוד ו-ווסט ברום הגנה עם רבה שחקנים מאחור, כך שהיינו חייבים להיות מהירים יותר וחדים יותר. לא עשינו את זה אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב. היינו מנצחים את המשחק. היו לנו שתי הזדמנויות טובות לנצח את המשחק, אבל המסירה האחרונה לא הייתה טובה. עשינו הכל כדי לנצח את המשחק, ולצערי לא עשינו את זה".

הפמיירליג תעמוד לדין את בלקפול

הנהלת הפרמיירליג החליטה להעמיד לדין את בלקפול על כך שביצעו עשרה שינויים בהרכב הקבוצה במשחקם נגד אסטון וילה, בו ניצחה הקבוצה מברמינגהאם 2:3 משער שנכבש בדקה ה-90. מאמן בלקפול איאן הולוויי טען כי השינויים בהרכב באו בעקבות עייפות השחקנים מהתיקו נגד אברטון בסוף השבוע, ואיים כי אם הקבוצה תועמד לדין הוא יתפטר.

"היינו זכאים לנקודה מהמשחק נגד וילה, איך מישהו בכלל מעז להטיל ספק בעבודה שלי ואף אחד לא יגיד לי איזה שחקנים להעלות בהרכב", אמר הולוויי. "אני מאמן בלקפול, אני בוחר את השחקנים ומשחק איתם איך שאני רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully