וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "שחקנים ששיחקו לא לקחו את ההזדמנות"

10.11.2010 / 23:05

למרות הדברים, מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-3:3 מול הפועל ת"א. גוטמן: "מגיעה לשחקנים ששיחקו את כל ההערכה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב ומכבי תל אביב שמו הערב (רביעי) בצד את המתח והסתפקו במשחק שהיה כל כולו על טהרת הכדורגל. הצהובים כבר עלו לרבע גמר גביע הטוטו, האדומים נשרו מוקדם יותר, אבל במשחק ביניהן התברר שאין חדש תחת השמש ומכבי תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להשיג את הפועל כשהמשחק ביניהן הסתיים ב-3:3 דרמטי. אבי סטרול השאיר לצהובים את הכבוד עם שער שוויון בדקה ה-89, אבל למשחק הופיעו הקבוצות בהרכבים שונים לחלוטין, כשמכבי העלתה שחקנים בכירים בעוד בהפועל העלו שחקני הרכב שלישי.

נמני: "זה היה משחק אימון טוב"

"ברור שאני לא שמח שאנחנו סופגים שלושה שערים, אבל מצד שני הבקענו שלושה שערים", סיכם מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, את המשחק. "הגענו להמון מצבים, זה היה משחק אימון טוב. זה נתן לנו קנה מידה לגבי שחקנים שקיבלו הזדמנות ולא לקחו אותה".

נמני התבקש להסביר מדוע שחקניו לא הסתדרו עם השחקנים הצעירים של הפועל, ואמר: "מבחינה התקפית היו לנו הרבה מצבים. היריב סגר בצורה טובה, אבל הגענו למצבים שלנו. זה לא בסדר שספגנו כי אלה שערים של חוסר ריכוז ותיאום. אנחנו יוצאים מהמשחק הזה בהרגשה טובה". לגבי ההמשך לקראת הדרבי הבא, הוסיף נמני: "חובת ההוכחה היא עלינו, צריך לתת קרדיט וכבוד להפועל כי היא הדאבליסטית. עד שאנחנו לא מוכיחים שאנחנו הקבוצה היותר טובה, אין מקום להתבטאות מעבר לזה".

"המחצית הראשונה לא הייתה טובה וזה נותן לנו חומר למחשבה", הוסיף המנג'ר. "המחצית השנייה כבר הייתה הרבה יותר טובה. הבקענו שלושה שערים שהיו צריכים לספק אותנו. התפתח משחק טוב גם לקהל. אני חושב שמנת השערים שהבקענו הייתה אמורה להספיק לנו כדי לנצח ואנחנו צריכים לדעת לא לספוג כי עשינו את זה היטב בליגה. אנחנו יוצאים מפה מרוצים". כשנשאל איך קבוצתו לא הצליחה לנצח את הנוער של הפועל תל אביב, נמני לא התייחס לכך והמתין לשאלה הבאה.

קנדה: "לא צריך להיות חזירים"

למרות שקבוצתו איבדה יתרון דרמטי לקראת הסיום, אלי גוטמן היה מחויך למדי בסיום. "שלוש פעמים הובלנו, כל הכבוד למי ששיחק", אמר המאמן האדום. "מגיעה לשחקנים ששיחקו את כל ההערכה. יש לנו שחקנים טובים שנכנסים לתוך המבנה הקבוצתי. היום זו היתה הוכחה לכך". לבסוף, הביע גוטמן תלונה קטנה בפני השופטים על תוספת הזמן בת חמש דקות שהתארכה לשש דקות וכמעט סידרה לצהובים ניצחון: "אני חולק על תוספת הזמן של השופט, למה צריך את זה?".

עמרי קנדה, שלא היה מתוכנן להיות בסגל בשל מחלה, ביקש ברגע האחרון להיכלל בסגל ואף עלה כמחליף. "אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו", אמר המגן. "אני לא רוצה להתייחס להרכב של מכבי. עלינו שחקנים צעירים ועשינו את העבודה שלנו. הפנים שלנו הם כבר למשחק נגד בית"ר ירושלים. המחויבות של השחקנים כנראה גוברת על הכסף. אנחנו לא מרוצים מהתיקו ולפני המשחק ברור שרצינו לנצח את המשחק הזה. עלינו עם הרכב שני ושחקנים צעירים. איך שהתפתח המשחק ובמיוחד לאור העובדה שכבר הובלנו 1:3 ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל לא צריך להיות חזירים".

על המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הוסיף קנדה: "אני מעדיף לא לדבר על בית"ר ולהתעסק בנו. יש לנו גם את מחר וגם את סוף השבוע כדי להתכונן כמו שצריך. אני בטוח שאלי גוטמן יכין אותנו כמו שצריך למשחק הזה ונעשה הכל בכדי לנצח ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully