וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה הביסה את סאוטה 1:5

הקטאלנים התעללו בסאוטה הקטנה, הביסו אותה 1:5 והבטיחו עלייה לשמינית גמר הגביע. 1:5 גם לריאל מדריד מול מורסיה

אחרי שהשיגו ניצחונות סולידיים למדי במחזור האחרון בליגה הספרדית, התפנו (רביעי) ריאל מדריד וברצלונה להתעלל ביריבות חדשות, בדרך אל שמינית הגמר של גביע המלך. הראשונה שהבטיחה את מקומה בשלב הבא היתה ריאל, שגברה על מורסיה 1:5, אחרי 0:0 במשחק הראשון. ברצלונה, שניצחה את סאוטה 0:2 במשחק הראשון, שיחזרה את הופעתה של ריאל עם 1:5 משלה (ו-1:7 בסיכום שני המשחקים). במשחקים נוספים עלתו דפורטיבו לה קורוניה אחרי שניצחה 1:2 את אוסאסונה (2:3 בסיכום שני המשחקים), אלמריה שניצחה 1:2 את סוסיאדד (3:5 בסיכום שני המשחקים), ובטיס שהתגברה על פיגור 1:0 מהמשחק הראשון מול סראגוסה, והשיגה ניצחון חוץ 1:2, שמעלה אותה לרבע הגמר.

בריאל מדריד לא נלחצו אחרי ה-0:0 במשחק הראשון מול מורסיה, וידעו שאצלם בבית זה כבר יילך קל יותר. ואכן, כבר אחרי 4 דקות מצאו המארחים את שער היתרון, ועשו זאת בסטייל: אסטבן גראנרו קיבל את הכדור כ-18 מטרים מהששער ושיגר אותו בצורה נהדרת אל החיבורים. שתי דקות לפני סיום המחצית כבר הכפילה ריאל את התוצאה, כשהפעם הגיע תורו של גונזלו היגואין לחגוג.

כריסטיאנו רונאלדו שנכנס כמחליף לא היה יכול להתאפק וכבש עוד שער למאזן, כשרק הרחקה של ארבלואה בדקה ה-80 האטה מעט את ריאל. פדרו צימק עבור האורחים מפנדל בדקה ה-82, אבל המארחים זכו לפנדל משלהם 3 דקות מאוחר יותר, אותו שלח בנזמה אל הרשת. רגע לפני הסיום הספיק עוד צ'אבי אלונסו לנעוץ את המסמר האחרון, ולשים את החמישי, כדי לנקום ביריבה הקטנה שהעזה להוציא תיקו במשחק הראשון.

ברצלונה הגיעה למשחק הגומלין שלה בנוחות גדולה, עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, בתוספת העובדה שהיא מארחת את הקבוצה הקטנה. ואכן, סאוטה נראתה בעיקר נרגשת מהעובדה שהיא משחקת בקאמפ נואו, ועוד לפני שהספיקה לשים לב, היא שוב נפלה לפיגור שני שערים, כשנוליטו (2) וגבריאל מיליטו (7) כובשים במהירות. בדקה ה-34 הגיע אולי המהלך של המשחק, כשהאורחים סיפקו התקפה מתפרצת קבוצתית נהדרת, שהסתיימה בגוזמן שכבש מקרוב, ויצא לחגוג עם חבריו את הכבוד העצום.

במחצית השניה נמאס למארחים, והם חזרו לעבוד: מהלך קבוצתי מצויין בדקה ה-50 הסתיים בפדרו, שירה כדור חד ונהדר אל הפינה השמאלית כדי לרשום את השלישי של ברצלונה. המסיבה של המארחים נמשכה 14 דקות מאוחר יותר, כשהפעם הגיע תורו של מסי להקפיץ את הקהל. הארגנטינאי פרץ נהדר מהאגף, הקפיץ את הכדור מעל לשוער, ובויאן קרקיץ' היה שם כדי לדחוק מקרוב. אלא שאל תדאגו למסי- הוא רשם אחד משלו בדקה ה-68, כדי לחתום את תוצאת המשחק, 1:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully