וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' עלתה לחצי גמר גביע הליגה

שחקניו של אנטואן קומבוארה המשיכו את התקופה הטובה עם 1:3 בחוץ על ולנסיין. גם מארסיי, מונפלייה ואוקזר העפילו

גם עומס המשחקים והחגיגה אחרי הניצחון בקלאסיקו על מארסיי, לא מנעו מפריס סן ז'רמן להתקדם כהרגלה לשלבים המכריעים של גביע הליגה. שחקניו של אנטואן קומבוארה העניקו לו ניצחון חוץ 1:3 במגרשה של ולנסיין, קבוצתו לשעבר, והעפילו הערב (רביעי) לחצי גמר גביע הליגה הצרפתי.

דווקא ולנסיין עלתה ראשונה על הלוח עם שער מוקדם של מתיו דוסבי כבר בדקה השלישית, אבל גם השוויון של פ.ס.ז' היה מהיר עם נגיחה של זומאנה קמארה בדקה התשיעית אחרי הגבהה של כריסטוף ז'אלה. אותו ז'אלה השלים מהפך בעצמו בדקה ה-26 אחרי מהלך נהדר בצד ימין. פגי לוינדולה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-51.

מארסיי, שבליגה נמצאת במקום הרביעי, התאוששה מההפסד לפ.ס.ז' והעפילה אף היא לחצי הגמר אחרי 1:2 על מונאקו. מחזיקת הגביע אמנם פיגרה אחרי שמתיו קוטאדור כבש את שער היתרון למונאקו בפנדל (22), אבל אנדרה איוו (42) וסזאר אספיליקואטה (60) הפכו את התוצאה והעלו את הקבוצה של דידייה דשאן לשלב הבא.

גם מונפלייה תהיה בחצי הגמר אחרי שגברה 1:2 על ליל. המארחת עלתה בהרכב חסר ללא אמיר ספאחיץ', גארי בוקאלי וסולימאן קמארה, אך נהנתה מצמד של חסן קבזה הטורקי (27 ו-52). אדן הזארד רק צימק עבור ליל (67).

אוקזר עלתה אתמול לחצי הגמר בזכות 0:2 על סנט אטיין, מפנדלים של בנואה פדרטי (16) ודריוש דודקה (50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully