וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס הביסה 61:84 את פילזן

היוונים לא התקשו מול הטורקים, ברצלונה ניצחה 55:67 את וילנה. מילאנו ניצחה בולנסיה 67:80, ניצחון דרמטי לריאל

בזמן שמכבי תל אביב נאבקה בחבורה הקשוחה של חימקי במוסקבה, סגרו היום (חמישי) עשר קבוצות נוספות את המחזור הרביעי של היורוליג. במוקד המחזור עמד המפגש הלוהט והמסקרן בין אפס פילזן לפנאתינייקוס, שהפכה את המשחק לטיול וניצחה בקלות 61:84. משחק מסקרן נוסף היה בין באמברג המפתיעה לריאל מדריד של מסינה, שהתקשתה והזדקקה להארכה בסיומה ניצחה 81:83. בבית ג' יצאה ריטאס וילנה, שעדיין לא הצליחה להשיג ניצחון ביורוליג, למשחק סופר קשה מול אלופת אירופה מברצלונה, שניצחה 55:67, בעוד ציבונה זאגרב, גם היא עדיין ללא ניצחון, הפסידה 84:71 לשולה. במשחק בבית ד' שצפוי גם הוא להיות צמוד, המשיכה מילאנו להפתיע וניצחה 67:80 בחוץ את ולנסיה.

בית ב'

ריאל מדריד - באמברג 81:83

מי היה מאמין שאחד המשחקים המסקרנים של המחזור יהיה דווקא בין ריאל מדריד לבאמברג? אלא שרצה הגורל (או הגרמנים) והאורחים הם עד כה ההפתעה הגדולה של העונה, כשברזומה שלהם ניצחון ענק על אולימפיאקוס הגדולה, ועם מאזן 1:2 הם היו צמודים לריאל, רומא והיוונים בראש הבית. התחזיות המוקדמות לא התבדו ושתי הקבוצות הציגו משחק דרמטי במיוחד שנגמר ב-81:83 לטובת ריאל אחרי הארכה. פליפה רייס הישן והטוב הוביל את קלעי ריאל עם 18 נקודות, סרחיו יול קלע 12, בעוד את האורחת הוביל בריאן רוברטס עם 21.

הבלאנקוס פתחו לא טוב ונקלעו לפיגור 20:14 בסוף הרבע הראשון כשקייל היינס מוביל את הקבוצה הגרמנית עם שבע נקודות. הספרדים התעוררו בפתיחת הרבע השני והצליחו כבר לאזן ל-24:24, כשאנטה טומיץ' מראה שליטה מוחלטת בצבע וקולע שמונה. אלא שאז באמברג שוב ברחה, הפעם ל-26:34 בזכות שתי שלשות רצופות של בריאן רוברטס ונקודות נוספות של היינס. סיפור המחצית עדיין לא נחתם וריאל הצליחה לרוץ ל-0:9 בדרך ל-34:35 עם נקודות של פליפה רייס והטבעה של סרחיו יול. הרבע השלישי היה שקול לחלוטין ובסיומו הובילו השחקנים של אתורה מסינה 54:55.

גם 10 הדקות האחרונות היו שקולות ונגמרו בשתי זריקות עונשין מדויקות של פרדרג סופו והחטאת שלשה של יול, מה ששלח את המשחק להארכה אחרי 73:73. גם חמש הדקות הנוספות היו צמודות במיוחד, אבל למזלה של ריאל היה לה את הידית של חורחה גרבאחוסה, קליעות עונשין מדויקות של יול והניסיון של דיאור פישר שקלע את הסל שקבע 81:83 מותח לבלאנקוס.

בית ג'

ציבונה זאגרב - שולה 84:71

גם אחרי ארבעה משחקים ביורוליג, לקבוצה הביתית אין עדיין אפילו ניצחון אחד גם אחרי המפגש מול הקבוצה שסומנה כאחת החלשות בבית ואולי ביורוליג כולו. הפעם, ציבונה הפסידה 74:68 בבית לשולה. הקרואטים פתחו רע את המשחק ונקלעו לפיגור 27:20 כבר אחרי הרבע הראשון. הרבע השני כבר היה שקול יותר וציבונה הצליחה לצמק, אך בסופו של דבר לא ביותר מדי ובמחצית זה 40:46 לשולה. הרבע השלישי היה דומה מאוד לשני וגם בסיומו ניצחה הקבוצה הביתית בנקודה, אך זה עדיין לא סגר את הפער ושולה הוליכה 58:63. הרבע האחרון התחיל בצורה צמודה וציבונה הצליחה שוב לצמק עד לכדי 65:67 בזכות נקודות של רוק סטיפטביץ'. אך האורחת הצליחה להגביר את הקצב ונקודות של לוק ארתור ובובה, סמי מחיה ו-וולה אבדלוביץ' הוליכו את הקבוצה ליתרון 71:84 ממנו ציבונה כבר לא חזרה. אנטווין רובינסון הוליך את קלעי שולה עם 20 נקודות, סמי מחיה הוסיף 17 ו-וולה אבדלוביץ' תרם 15. מנגד, גם 19 נקודות של לאון ראדוסביץ' לא הצילו את הקבוצה הביתית.

ברצלונה - ריטאס וילנה 55:67

משהו חרק אצל אלופת אירופה. הקבוצה של פאסקוול כבר נחלה הפסד בכורה בליגה, ואחרי שנמלטה מהפסד אפשרי מול שולה החלשה, היא קטעה רצף ניצחונות ארוך ביורוליג, כשפנרבחצ'ה/אולקר הדהימה את האוהדים הקאטלנים כשגברה על האלופה בביתה. אך היום התאוששה הבלאוגראנה עם 55:67 די קל על ריטאס וילנה ושיפרה את מאזנה ל-1:3 בבית. בארסה נהנתה מיום מצוין נוסף של פיט מיקאל, שקלע 16 נקודות, בעוד קוסטה פרוביץ' קלע 12 וטרנס מוריס הוסיף 10. בצד המפסיד היה זה מילקו ביילצה, שקלע 13.

המשחק נפתח בצורה רעה מאוד כששתי הקבוצות עומדות על שוויון 4:4 בלבד אחרי שבע דקות וחצי של כדורסל עד שסל של פיט מייקל קבע 4:6 לקטאלנים. גם זה לא שיחרר את הפקק והרבע נחתם ב-10:11 דווקא לאורחת. ברבע השני התעוררה אלופת אירופה, העלתה הילוך בזכות נקודות של קוסטה פרוביץ', פיט מייקל וחואן קרלוס נבארו וברחה ל-25:34. אלופת אירופה לחצה חזק על הדוושה בפתיחת המחצית השנייה ועלתה ל-27:42 מהיר בזכות נקודות נוספות של פרוביץ'. בארסה המשיכה לשלוט במשחק וסיימה את הרבע ביתרון מבטיח 37:51 כשטרנס מוריס חותם את הרבע עם שלשה. הרבע האחרון כבר היה גארבג' טיים בסיומו ניצחה הקבוצה הביתית 55:67.

בית ד'

פנאתינייקוס - אפס פילזן 61:84

כולנו ציפינו למשחק לוהט, אבל המציאות הייתה רחוקה בהרבה והאלופה היוונית לא התקשתה בכלל לדרוס את הקבוצה היוונית 61:84 ולעלות למאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד אחד בלבד. לעומת זאת, פילזן עומדת אחרי המשחק על מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים. מייק באטיסט הוביל את הקלעים של פנאתינייקוס עם 17 נקודות, סטרטוס פרפרוגלו הוסיף 12. את האורחת הוביל בוסטיאן נכבאר עם 13, אנדרו וישנייבסקי תרם 12.

האלופה היוונית התקשתה בפתיחת המשחק ליצור יתרון משמעותי מול הטורקים הנחושים, שנהנו מדקות מצוינות של איגור ראקוצ'ביץ' קלע שש נקודות רק ב-10 הדקות הראשונות. הרבע הראשון נגמר ב-12:15. אלא שהרבע השני היה כבר כולו של פנאתינייקוס שרצה ל-7:23 וליתרון 19:38 הרבה בזכות משחק מצוין של פרפרוגלו. עד המחצית הצליחו שחקניו של זליקו אוברדוביץ' להוביל 29:41. המחצית השנייה הייתה בית ספר לכדורסל של האימפריה היוונית שרצה לניצחון ענק 61:84.

ולנסיה - מילאנו 80:67

האיטלקים פתחו את המשחק מצוין והרבה בזכות מאריוס פטראביצ'יוס (8 עד סוף הרבע) ודייויד הוקינס (7) הצליחה לברוח ליתרון 14:23 עד סוף הרבע הראשון. מילאנו לא הורידה הילוך גם ברבע השני והצליחה לסגור את הרבע ב-28:44 בזכות משחק גדול של יונאס מאצ'יוליס. האיטלקים המשיכו לרוץ וברחו כבר ל-39:63 עם נקודות של פטראביצ'יוס, מאצ'ינלי ואיברהים ג'אבר. עד סוף הרבע הצליחו המארחים לצמק מעט את ההשפלה ל-66:43. הרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול בלבד ובסיום זה 67:80 לקבוצת החוץ. מילאנו, שהדהימה את צסק"א במוסקבה במחזור הראשון, שיפרה את מאזנה לשני ניצחונות מול שני הפסדים והיא מסתמנת כאחת ההפתעות הגדולות ביורוליג עד כה. לולנסיה, שדרסה בשבוע שעבר את הרוסים, יש מאזן של שלושה הפסדים וניצחון אחד בלבד.

עדכון ראשון: 10/11, 17:42

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully