וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעוניינת בשבליק רנדולף

הצהובים מתלבטים בין רנדולף (26, 2.08 מ') לבארון. בורשטיין לקראת חימקי (ה', 19:00, ע' 10): "הם חזקים מאוד, בטח בבית"

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 10) במוסקבה אצל חימקי מוסקבה במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים הראשון של היורליג, אבל גם בזמן שהקבוצה מתמקדת באירופה, החיפוש אחר החיזוק נמשך. הערב (רביעי) נכנס שם חדש אל הרשימה, בדמותו של שבליק רנדולף (26, 2.08 מ'). הפורוורד/סנטר הגיע למכללת דיוק הגדולה ב-2002, לאחר קריירת תיכונים מרשימה שהפכה אותו לאחד השמות המבוקשים במדינה, וקולג'ים רבים נלחמו על שורותיו.

אלא שסדרת פציעות הקשתה עליו לשחזר את היכולת המצוינת שהביאה אותו למכללה, ובעונתו האחרונה הוא העמיד ממוצעים חלשים של 4 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. בכתבה שערך המגזין 'ספורטס אילוסטרייסטד' נבחר ראנדולף לפספוס הגדול ביותר בכדורסל המכללות בשנות האלפיים. היכולת החלשה בדיוק הביאה לכך שראנדולף לא נבחר בדראפט של 2005, אך מאז אותו קיץ ועד העונה שעברה הוא הצליח להשיג חוזים בליגה הטובה בעולם. מ-2005 ועד 2008 נמנה על הסגל של פילדלפיה, בשורותיה לא הרבה לשחק. ב-2008/09 עבר לפורטלנד, שם שיחק עשרה משחקים, בעוד בעונה שעברה הוא רשם שלושה משחקים נוספים בשורות הבלייזרס, ושלושה במדי מיאמי.

בקיץ האחרון נבחן הפורוורד/סנטר עבור מיאמי, ואפילו קיבל חוזה בלתי-מובטח בקבוצת החלומות של לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש, אך מספר שבועות לאחר מכן הוא שוחרר. בתוך כך, במועדון ממשיכים במשא ומתן עם ארל בארון האמריקאי, וכרגע נראה כי אחד מהשניים יוחתם במועדון. במידה ואכן יגיע אחד מהשחקנים, יצטרכו הצהובים לפנות מקום בסגל, ומי שצפויים לשלם את המחיר הם אלישי כדיר או יניב גרין, שככל הנראה יושאלו.

הנדריקס: "נצטרך להגביר את הקצב"

עוד לפני שיגיע או לא יגיע חיזוק, תפגוש מחר מכבי את חימקי מוסקבה החזקה. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן 1:2 לאחר שני ניצחונות רצופים על ז'לגיריס קובנה ביד אליהו ופרטיזן בלגרד בחוץ, שבאו לאחר התבוסה במחזור הפתיחה של היורוליג בספרד בידי קאחה לבוראל ויטוריה. הקבוצה המריאה היום למוסקבה, תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, ומחר תערוך אימון קליעות, באולם בו ייערך המשחק. במידה ודיוויד בלו יקלע במשחק מחר 7 נקודות, הוא יחצה את קו 1000 הנקודות ביורוליג.

במכבי יודעים כי מולם עומדת יריבה טובה, במיוחד במשחקי הבית שלה, ואינם מרגישים פייבוריטים לקראת המשחק. "אנחנו מצפים למשחק חוץ קשה", אמר המאמן דיוויד בלאט לקראת ההתמודדות. "חימקי קבוצה טובה, למרות שהם העפילו דרך המוקדמות של המפעל. אסור לשכוח שהם רשמו בעונה שעברה עונה מוצלחת ביורוליג. מבחינת הצוות המקצועי והתקציב, הם אמורים להיות קבוצה משמעותית מאוד במפעל. אין קבוצה באירופה כיום שאינה פגיעה, ברצלונה הפסידה העונה משחק בבית, פנאתנייקוס הפסידה ללובליאנה וצסק"א נמצאת בקשיים. לכל קבוצה יש בשלב הזה את החסרונות שלה, והמטרה היא לדעת לנצל אותם".

הצהובים אף מבינים כי שליטה במשחק הפנים תוכל להביא להם את הניצחון. שחקן הפנים ריצ'ארד הנדריקס אמר לקראת ההתמודדות: "אין ספק שהמשחק מול חימקי הולך להיות קשה, אבל הדברים הולכים עד כה טוב עבורינו, ונרצה לשמור זאת כך. זה משחק חשוב. שיחקנו טוב בליגה מול ראשון לציון, למרות מחצית ראשונה לא טובה, סיימנו את המשחק טוב, וזה מה שחשוב. הבנו שאנחנו צריכים להגביר את הקצב, וזה בדיוק מה שנצטרך לעשות מול חימקי, אחרת יהיה ממש קשה".

טל בורשטיין אמר לוואלה! ספורט לקראת ההתמודדות: "כולנו מודעים לחשיבות המשחק הזה ונעשה את המקסימום לחזור עם ניצחון. חימקי לא סתם הגיעו ליורוליג יש להם הרבה שחקנים טובים בכל העמדות. הם חזקים מאוד, בטח אצלם בבית, קבוצה מצויינת נראה מה יהיה מחר".

אזה מודאג משחורציאניטיס

חימקי מגיעה למשחק לאחר הפסד בליגה המקומית לספרטק סנט פטרסבורג אותה מאמן צביקה שרף. הקבוצה הרוסית ניצחה בשני משחקי הבית שלה את פרוקום גדיניה וקאחה לבוראל ויטוריה, ובמשחק החוץ היחידי הפסידה לפרטיזן בלגרד. השחקנים הבולטים של הקבוצה הם הגארדים קית' לנגפורד האמריקאי, זוראן פלניניץ' הקרואטי וראול לופז הספרדי, הפורוורדים המקומיים ויטלי פרידזון וסרגיי מוניה ושחקני הפנים בנג'מין אזה ואלכסיי סברסנקו הותיק. הקבוצה קולעת ב-37 אחוז מחוץ לקשת ובכ-50 אחוז מהשדה.

"אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר על קאחה לבוראל אנחנו עומדים לפגוש עוד מועדון אירופי גדול", אמר לקראת המשחק מאמן הקבוצה האיטלקי סרג'יו סקריולו, שהוביל את נבחרת ספרד לזכייה באליפות אירופה ב-2009. "אנחנו צריכים עדיין לשפר את המצב הגופני של מספר שחקנים בסגל שלנו, אבל יש לנו את הרצון והמחויבות להתחרות. נוכל לנצח את המשחק רק אם נשחק את ההגנה הטובה ביותר שלנו ונניע את הכדור בצורה יעילה בהתקפה".

שחקן הפנים בנג'ימן אזה הוסיף: "מכבי קבוצה טובה מאוד, אחת הכי טובות בבית שלנו ואני בטוח שיהיה משחק קשה. אנחנו חייבים לבוא יותר מרוכזים מהמשחק הקודם שלנו, צריך לשחק טוב בהגנה. במיוחד אציין את סופוקליס שחורציאנטיס, הוא שחקן מוכשר ומכבי תחפש אותו מתחת לסל כבר בהזדמנות הראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully