וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי התפטר מאימון מ.כ הבקעה, אשכנזי חתם במקומו

10.11.2010 / 16:01

אחרי חמישה משחקים מאחורי הקווים, ביקש המאמן לעזוב את הקבוצה בגלל מחלוקות עם ההנהלה. אבי אשכנזי מונה במקומו

חמישה מחזורים לאחר שלקח את תפקיד מאמן הקבוצה, ביקש הבוקר (רביעי) עמיר עוזי מהנהלת מ.כ הבקעה לעזוב את התפקיד. בהודעה שהוציאה הקבוצה נאמר כי: "בפגישה שנערכה היום בין מאמן הקבוצה עמיר עוזי לבין יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם הביע המאמן את רצונו להשתחרר מאימון הקבוצה". בבקעה אישרו למאמן לעזוב, והערב מינו במקומו את אבי אשכנזי, שאימן בעונה שעברה את מכבי חיפה.

מנגד טען עוזי שההחלטה לא הייתה שלו ומסר בתגובה: "מאוד חבל לי, ועוד יותר מאכזבת דרך ההתנהלות בה בחרה הנהלת הקבוצה לנהוג. הקבוצה נבנתה לא נכון ובצורה לא מאוזנת. כשעושים שינויים ועוד תוך כדי תנועה, צריך אורך רוח וסבלנות מינימלית כדי לבדוק אם השינויים שעשית הם טובים ונכונים. רק אתמול הצטרפו לקבוצה איתי גרינבוים ומריו מטלון, שני גארדים שהיו אמורים לשדרג משמעותית את הקו האחורי בפרט ואת הקבוצה בכלל. לייצר לכידות קבוצתית, לוקח זמן. חבל, ומאוד מאכזב שלא הייתה להנהלה הכל כך מנוסה את הסבלנות לתת לדברים את הזמן לקרות. אני מאחל בהצלחה לקבוצה ולמועדון".

עוזי הוא המאמן השלישי שלא מסיים את העונה בבקעה. הראשון לעשות זאת היה דרור כהן ששוחרר לתפקיד עוזר המאמן בהפועל ירושלים, ולאחר מכן מחליפו חנן הירשוביץ', שפוטר לאחר משחק ליגה אחד בלבד לאחר סכסוך עם הבעלים דורון הרציקוביץ'. אשכנזי יקווה לשרוד תקופה ארוכה יותר בתפקיד, והוא מגיע לאחר שאימן במשך שלוש עונות את מכבי חיפה, ואף הביא אותה לגמר הפיינל פור וגמר הגביע. עם זאת, אחרי הדחה מול ברק נתניה בפלייאוף בעונה שעברה, נפרד המאמן מהקבוצה. אגב, גם הלאומית אינה זרה לאשכנזי, ובפעם האחרונה שאימן בה, העלה את מכבי חיפה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully