וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ומכבי תל אביב נפרדו ב-3:3

למרות שהמשחק לא קבע דבר, הצהובים חילצו תיקו עם שער של סטרול (89). עוד קודם דואני, אווסו ומרעי כבשו להפועל, ייני ורנגלוב למכבי

למכבי תל אביב אין באמת יותר מדי הזדמנויות לנצח משחקי דרבי, אבל דווקא היום (רביעי) יכלו הצהובים לרשום סוף סוף ניצחון על הפועל תל אביב כשהעלו לא מעט שחקנים בכירים למשחק גביע הטוטו מול הרכב משני במיוחד של האדומים, אך גם היתרון הזה לא עזר להם והם סיימו רק ב-3:3. הדרבי השלישי העונה, והכי פחות חשוב, מסתיים בתיקו, אך הקהל האדום יכול להיות גאה בשחקנים הצעירים שלו שהוכיחו שיש על מי לבנות בעתיד.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער. ברני ארדוב
הרכב משני או לא, הם רוצים לכבוש. שחקני הפועל תל אביב חוגגים מוקדם מדי/ברני ארדוב

שתי הקבוצות הגיעו משוחררות למשחק, כשהפועל תל אביב, שלקחה ברצינות רק את משחק הדרבי הראשון במפעל, סיימה אחרונה את הבית, בעוד מכבי תל אביב ידעה כבר שהיא בשלב הבא. למרות התיקו, הצהובים מסיימים את הבית במקום הראשון, אבל הצער מעוד משחק דרבי שבו הם לא מנצחים את היריבה העירונית השנואה צריך לעורר את תשומת הלב של אבי נמני והצוות המקצועי של הצהובים לגבי שיפור המצב המנטלי של הבחורים כשהם מגיעים למשחק דרבי.

בעוד במכבי תל אביב בחרו לעלות עם שחקנים כמו מאור בוזגלו, רוברטו קולאוטי וגל אלברמן, בהפועל איפשרו לכפיר אייזנשטיין, וויליאם אווסו, חהודה חוטה ו-ויקטור מרעי להראות מה הם יודעים. והם אכן הראו כשבדקה ה-32 רמי דואני העלה את האדומים ליתרון עם שער מצוין בנגיחה. שלוש דקות בלבד לאחר מכן גם אווסו, הזר החמישי של הפועל תל אביב, כבש. מכבי חזרה עם שער מצמק של שרן ייני שלוש דקות למחצית.

במחצית השנייה ביססה הפועל את היתרון עם שער נהדר של מרעי, אך דימיטאר רנגלוב, שכבש שער שני השבוע, הוריד ל-3:2 ואבי סטרול, שעלה כקפטן הקבוצה, כבש דקה לסיום המשחק את השוויון הדרמטי שהעלה קצת חיוך אצל הצהובים, שלא היו רחוקים בהמשך מלהכריע את המשחק לטובתם. אולי ב-5 בפברואר המזל יאיר להם קצת יותר במשחק של מאני טיים אמיתי.

מחצית ראשונה

דקה 4 - כדור חופשי שהעלה מאור בוזגלו מצד ימין לכיוון הרחבה הגיע לראשו של רוברטו קולאוטי, אבל גליל בן שנן היה במקום כדי לעצור היטב.

דקה 13 - פעולה חיובית ראשונה של הפועל תל אביב כשוויליאם אווסו קיבל כדור וסבסב שחקן הגנה של מכבי, אך סיים עם בעיטה חלשה שהייתה רחוקה מהשער של גיא סולומון.

דקה 17 - יובל אבידור קיבל כדור מצד ימין מקלמי סבן והמשיך עם בעיטה חזקה מול סולומון, אך שוער מכבי תל אביב הדף ובהמשך השתלט.

דקה 19 - סלים טועמה קיבל כדור מקצה הרחבה, אך הכדור התלבש לו לרגל ימין והוא פספס בסנטימטרים את השער.

דקה 24 - יובל אבידור נכנס בגסות ברגליים של יהודה חוטה, מה שיצר ביניהם עימות שזיכה כל אחד מהם בכרטיס צהוב מהשופט איתן שמואלביץ'.

דקה 32 - גול! כדור חופשי מסובב של של סלים טועמה הוליד את שער היתרון של הפועל תל אביב אחרי שרמי דואני התמקם היטב ושלח נגיחה מדויקת לפינה הקרובה, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 35 - גול! ויקטור מרעי החל במהלך טוב נוסף בצד שמאל ומסר לשבחון, שעשה את הסיבוב ושחרר לאווסו, שנותר לבד מול סולומון ושלח את השני פנימה, 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 42 - גול! כדור קרן של מכבי תל אביב הגיע לראש של ניסו קפילוטו שנגח לעברו של שרן שייני, שהמשיך עם נגיחה משלו, בן שנן פספס את הכדור וספג, 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 45 + 1 - מאור בוזגלו הגביה כדור חופשי טוב לרחבה, קולאוטי נגח כדור חזק שחלף סנטימטרים מעל המשקוף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מחצית שנייה

דקה 46 - בפתיחת המחצית השנייה ערך הצוות המקצועי של מכבי תל אביב שלושה חילופים: האריס מדוניאנין, דימיטאר רנגלוב ואלירן עטר בפנים, דור מלול, מאור בוזגלו ויובל אבידור בחוץ.

דקה 56 - רוברטו קולאוטי בעט מימין אל כיוון השער, גליל בן שנן יצא ברשלנות ולא תפס את הכדור, אך למזלו שרן ייני לא הצליח להשתלט על הכדור שיצא החוצה.

דקה 59 - ייני הכניס כדור עומק מצוין לאלירן עטר, שנשאר באחד על אחד עם בן שנן, אך שחקנה של מכבי תל אביב בעט לגופו של בן שנן, שהצליח למנוע את השוויון.

דקה 66 - יובל גפני קיבל כדור מצוין לימין מאלברמן, אך המגן העדיף לבעוט במקום לחפש שחקן פנוי, והכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 68 - גול! המחליף עמרי קנדה שתופקד כקשר הכניס מצוין לויקטור מרעי שהמשיך בנגיעה לפינה הרחוקה של סולומון, שהתבלבל והוציא כדור נוסף מהרשת. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 77 - גול! כדור חופשי של רנגלוב מ-17 מטר סובב לפינה הימנית של בן שנן, עבר את החומה והתגלגל לרשת.

דקה 89 - גול! כדור קרן הוגבה לעבר הראש של אבי סטרול, שניצל יציאה רעה מאוד של גליל בן שנן כדי להשוות ל-3:3.

דקה 90 + 5 - עוד בעיטה חופשית של רנגלוב מקצה הרחבה הובילה כמעט לשער, כשהבולגרי שלח את הכדור למשקוף שהציל את בן שנן.

הרכב הפועל תל אביב: גליל בן שנן, יהודה חוטה, ביוואן פרנסמן, רמי דואני, גל שיש (רוביק זיזיאן 81), רועי גורדנה, וויליאם אווסו (עמרי קנדה 65), כפיר אייזנשטיין (שחר ימין 77), יוסי שבחון, סלים טועמה (גל מאיו 70), ויקטור מרעי (משה דננבאום 90).

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, קלמי סבן (יואב זיו 74), אבי סטרול, ניסו קפילוטו, רוני גפני, גל אלברמן, שרן ייני (ג'יבריל סידיבה 74), דור מלול (האריס מדוניאנין 46), מאור בוזגלו (דימיטאר רנגלוב 46), יובל אבידור (אלירן עטר 46), רוברטו קולאוטי.

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב מול כפיר אייזנשטיין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תתכוננו, המפגש הבא יתקיים בפברואר, אז באמת יהיה על מה לשחק. בינתיים קבלו את אייזנשטיין רוכב על אלברמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully