וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

שער עצמי של שרון לוי סידר למכבי חיפה ניצחון 0:1 בדרבי על הפועל חיפה ועלייה לרבע גמר גביע הטוטו. סילבה ובנאדו בלטו

לפני יומיים פגשה מכבי חיפה יריבה אדומה וחוותה את הפסד הליגה הראשון שלה. הערב (רביעי) החליפה סגנית האלופה הירוקה את המדים ועברה לשחור, שינתה כמעט את כל ההרכב וזכתה בניצחון 0:1 על היריבה העירונית הפועל חיפה וכן בכרטיס לרבע גמר גביע הטוטו כראש בית א'.

שחקני מכבי חיפה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
נעזרו בשער עצמי. שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

3,000 הצופים שהגיעו לחזות בדרבי החיפאי בקרית אליעזר לא נהנו מרמה גבוהה, אבל ראו הרבה שחקנים עם רצון עז להוכיח כי הם ראויים לקבל דקות משחק גם בליגה. השניים הבולטים מביניהם היו אריק בנאדו ואדריאן סילבה. הבלם הוותיק הקרין שקט בחלק האחורי ואף כמעט כבש שער במחצית הראשונה. הקשר הפורטוגלי ניהל את המשחק של מכבי חיפה ביד רמה ושיתף פעולה בצורה טובה במרכז המגרש עם הנבחן סיידו יאיא, ששוב הותיר רושם חיובי והיה מעורב בשער העצמי של שרון לוי בדקה ה-50.

הפועל חיפה לא הזכירה את הקבוצה שהרשימה בשני מחזורי הליגה האחרונים, אבל הדברים נכונים לגבי כל הקבוצות המשתתפות במפעל. ניצן שירזי שילב בין שחקני הרכב למחליפים ולצערו שניים משחקני המפתח שלו, סשה סטויאנוביץ' וגולן חרמון, נפצעו במהלך המחצית הראשונה ועלולים להיעדר ממחזור הליגה הקרוב. חנן ממן היה היחיד שניסה לאיים על שערו של אמיר אדרי, אבל השליטה במרכז המגרש הייתה של יאיא וערן רוזנבאום הצעיר (הופעת בכורה מוצלחת בהרכב הבוגרת) ממכבי חיפה, שתהיה בהגרלת רבע הגמר.

מהלך המשחק

דקה 2: סלליק ביצע פעולה יפה בצד ימין, אבל הבעיטה שלו נבלמה ברגל של אלקיים ויצאה לקרן.

דקה 17: יאיא נחת על סטויאנוביץ', הקשר נפגע בצווארו ופונה לבית החולים, כאשר מאוחר יותר תתברר חומרת פציעתו.

דקה 29: עלייה נדירה של בנאדו להתקפה כמעט הסתיימה בשער, אך הכדור שלו מ-11 מטרים פגע במגן אדום ונעצרה.

דקה 32: ממן ניסה להבקיע עם כדור קשתי מ-20 מטרים, אך הבעיטה הייתה חלשה מדי ואדרי קלט.

דקה 50: גול! סילבה החל בהתקפה ומצא את יאיא, שהעביר כדור לצד ימין לסלליק, שניסה להעביר רוחב וראה את הכדור לשו פוגע ברגל של שרון לוי וחודר פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 59: אראל בעט בימין מ-16 מטרים, אדרי קלט.

דקה 78: ממן הניף את רגל ימין מ-25 מטרים, שוב אדרי היה במקום.

דקה 88: זהבי בעט מ-20 מטרים, הכדור ניתז מרגלו של שרון לוי והחמיץ בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 90: פעולה יפה של ממן בצד שמאל הסתיימה עם בעיטה של גרוביישיץ' מ-12 מטרים קצת מעל המשקוף. הההזדמנות הגדולה ביותר של הפועל חיפה במשחק מוחמצת.

הרכב הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, גולן חרמון (נפצע - אושרי רואש, 40), עודד אלקיים, שרון לוי, עידן ויצמן, חנן ממן, גל אראל (רועי שוקרני, 64), הישאם כיוואן (אלון בוזורגי, 71), סשה סטויאנוביץ' (נפצע - רן אבוקרט, 20), עדן בן בסט (ניקולה גרוביישיץ', 46).

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון (סארי פלאח, 61), טאלב טואטחה, אדריאן סילבה (שלומי אזולאי, 70), ערן רוזנבאום, סיידו יאיא, סינטאיהו סלליק (גוסטבו בוקולי, 69), מוחמד גדיר (אלכסנדר זהבי, 76), תומר חמד (שאדי שעבאן, 80).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully