וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה עלתה לרבע גמר גביע הטוטו

הקבוצה של עטר הייתה זקוקה לנקודה מול בני סכנין כדי לעלות לשלב הבא וסיימה ב-0:0 משמים. סכנין סיימה שלישית בבית

ימים לא קלים עוברים על בני סכנין, שהשיגה שתי נקודות בלבד מתחילת העונה ונראית כמי שמועמדת ודאית לירידה לליגה הלאומית. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' הייתה יכולה היום (רביעי) להכניס קצת מזומנים לקופת המועדון, אבל סיימה רק ב-0:0 ביתי מאכזב מול מכבי נתניה, שהשאיר לה את המקום השלישי. נתניה, מצידה, יכולה להיות מעודדת כי התיקו הזה הספיק לה לרבע הגמר.

במחזור האחרון בליגת העל שתי הקבוצות ירדו מנוצחות, כאשר סכנין הפסידה לאשדוד ונתניה נוצחה מול הפועל עכו, אבל השתיים לא הצליחו להרשים גם היום כשאיצטדיון דוחא לא האיר את פניהן של השתיים. בנתניה עלו בהרכב חסר מאוד בשל העובדה שאוראל דגני ואחמד סבע מורחקים, ועמרי בן הרוש, ניר נחום, עומר פרץ ואופיר עמרם פצועים. בהיעדרם נתניה התקשתה לסכן את שערו של מאיר כהן. בסכנין נתן דראפיץ' הזדמנות לכריסטיאן דנלאקי ופליקס סוסו שלא הרשימו.

מהלך המשחק

ארבע דקות מתחילת המשחק הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי נתניה, כשמאור אסור ניסה את מזלו עם כדור מחוץ לרחבה, אבל שוער סכנין, מאיר כהן, הדף היטב. גם סכנין הגיעה להזדמנות מסוכנת, כשבדקה ה-15 טל חן העלה כדור אל יניב לוזון, שנותר לבד מול השער, אבל הבעיטה שלו מהאוויר עברה את השער.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים (מהראן אבו ריא 68), חאמד גנאים (אחמד קאסום 80), דריאן מאטיץ' (חאלד חלאיילה 46), עלא אבו סלאח, יניב לוזון (נסטיה צ'ה 46), כריסטיאן דנלאקי (לירן כהן 57), פליקס סוסו.

הרכב מכבי נתניה: גיא סאלם, עדי נמני, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, גיא גומברג, מאור אסור (חסיב אבו רוקון 82), דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי (גל גניש 89), גאגה צ'חטיאני (חן ראובן 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully