וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר מסתער על התואר בפריס

השוויצרי ניצח את גאסקה 4:6, 4:6 ועלה לסיבוב השלישי. מארי חזר מפיגור נגד נלנבדיאן וניצח, גם דג'וקוביץ' ורודיק העפילו

אחרי טורניר באזל, רוג'ר פדרר מנסה להסתער גם על התואר המאסטרס בפריס (פרסים בסך 2.75 מיליון יורו) והיום (רביעי) הוא חלף על פני משוכה לא פשוטה - רישאר גאסקה - בסיבוב השני. הצרפתי, המדורג 28 בעולם, ניצח עד היום פעם אחת את השוויצרי, שרשם שישה ניצחונות מול יריבו, אבל שתי שבירות הספיקו למדורג 2 בעולם כדי לנצח 4:6, 4:6 ולעלות לסיבוב השלישי.

נובאק דג'וקוביץ' ואנדי רודיק השיגו ניצחונות קלילים בדרך לסיבוב השלישי.הסרבי, המדורג 2 בטורניר, שפתח למעשה את הטורניר בסיבוב הזה, התגבר על שבירה מוקדמת במשחק נגד חואן מונאקו הארגנטינאי כדי לנצח 4:6, 3:6. בשלב הבא הוא יתמודד נגד מיכאל לודרה הצרפתי, שגבר 3:6, 4:6 על ג'ון אייזנר האמריקאי.

אנדי רודיק (8 בטורניר) גבר על הפיני שעלה מהמוקדמות, ירקו ניימינן, בתוצאה 4:6, 4:6 ובשלב הבא הוא יתמודד נגד ארנסטס גולביס הלטבי. רודיק למעשה מתמודד על המקום השמיני והאחרון לטורניר גמר גביע המאסטרס בלונדון, כאשר יריבו על הכרטיס הוא פרננדו ורדאסקו הספרדי, שעלה גם הוא לסיבוב השלישי.

מי שעבד יותר קשה היה אנדי מארי הבריטי (3 בטורניר), שקיבל פייט אדיר מדויד נלבנדיאן. הארגנטנאי שלט לגמרי במערכה הראשונה וניצח אותה 2:6 אחרי 33 דקות, תוך כדי שהוא נהנה מאחוז נמוך מאוד של טעויות בלתי מחויבות לעומת מארי. הסקוטי התעורר במערכה השניה ועלה הרבה יותר לרשת כדי להשיג ווינרים יעילים.

במצב של 4:4 הוא השיג את השבירה הראשונה שלו במשחק כדי לנצח 4:6 ולהוביל את המשחק למערכה שלישית ומכרעת. נלבנדיאן הצליח למתוח את מארי עד למאני טיים, אלא שבסופו של דבר היה זה המדורג הבכיר שניצח 3:6 והבטיח את עלייתו לסיבוב השלישי שבו הוא יתמודד נגד מרין סיליץ' הקרואטי.

ניקולאי דוידנקו לא התקשה ביריב עיקש בסיבוב השני וחלף על פני תומאס בלוצ'י הברזילאי. המדורג עשירי בטורניר שייט עם 3:6, 0:6. גם יורגן מלצר בשלב הבא אחרי 3:6, 6:7 על סנטיאגו ג'יראלדו מקולומביה. במשחק נוסף גבר סטניסלס ואווינקה השוויצרי על איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי (15 בטורניר) 4:6, 4:6. גם דויד פרר בשלב הבא והתגבר על הפסד 6:3 של המערכה הראשונה מול פאביו פוגניני, כאשר בשתיים הבאות הספרדי ניצח 4:6, 6:7 ועלה.

אנדי רם וג'וליאן נול האוסטרי עלו לסיבוב השני של טורניר הזוגות בפריז. השניים גברו על הצמד הספרדי, מרסל גרנולרס וסנטיאגו ונטורה 4:6, 6:4, 7:10. בסיבוב הבא הם יתמודדו נגד רוהאן בופאנה ההודי ואיסאם קוראשי הפקיסטני. יוני ארליך ומיכאל קולמן הגרמני כבר עלו אתמול לסיבוב השני ויפגשו שם את מאהש בופאטי ההודי ומקס מירני הבלארוסי.

פיוצ'ר רמת השרון: ויינטרוב ברבע הגמר

אמיר ויינטרוב (321 בעולם), שהפך לאחרונה למחבט הישראלי מספר 3 לפי הדירוג העולמי, הוא הטניסאי הישראלי היחידי שעלה לרבע גמר טורניר הפיוצ'ר ברמת השרון (על סך פרסים של 15 אלף דולר). ויינטרוב (2 בטורניר) גבר בדרבי בשמינית הגמר על טל ארוס 2:6, 2:6 ויתמודד בשלב הבא נגד רודי קוקו הצרפתי (7 בטורניר), שגבר על תומר חודורוב 3:6, 4:6.

נועם אוקון הודח בשמינית הגמר אחרי שפרש מהמשחק נגד אנטל ואן דר דוים במצב של 1:6, 6:4, 2:0 לטובתו של ההולנדי. גם גלעד בן צבי הודח בשמינית הגמר אחרי שהפסדי לויקטור באלודה הרוסי 6:2, 6:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully