וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נידם: "בית"ר נתנו משחק שקורה פעם ב-7 שנים"

10.11.2010 / 14:13

מנכ"ל מ.ס אשדוד נידם פירגן לבית"ר ירושלים, שהביסה את קבוצתו 0:8, והוסיף: "יש נסיבות מקלות, להם זה היה גמר גביע"

גביע הטוטו או לא, במ.ס אשדוד עדיין מנסים להבין איך הקבוצה הובסה 8:0 על ידי בית"ר ירושלים אתמול (שלישי) בטדי. המאמן ג'ון גרגורי שיחרר מהמשחק את מרבית שחקני ההרכב הראשון לחתונתו של הקשר עידן שדה, והחליט לעלות בהרכב שכלל בעיקר שחקני נוער ומחליפים, כאשר השחקן הבכיר היחיד ששיחק היה השוער דראגן סטויקיץ', שנראה אובד עצות בין הקורות.

באשדוד אמרו היום שהם ביקשו מספר פעמים מההתאחדות להקדים את המשחק, אולם נענו בשלילה בשל שיקולים הקשורים בשעת שידור המשחק בטלוויזיה. "מה כולם מתרגשים ועושים כזה רעש מהמשחק הזה? ", שאל הבוקר מנכ"ל המועדון רפי נידם. "חוץ מזה שזה לא נעים ולא מחמיא, אין בתוצאה הזו שום דבר. לקחנו בחשבון שאנחנו עולים עם הרכב צעיר ונסיוני. התוצאה בהחלט צורמת לנו, אבל אם היה נגמר 0:4 או 0:5 אז אף אחד לא היה אומר כלום. חוץ מזה בית"ר ירושלים קבוצה מצויינת וכולכם כבר הספדתם אותה למרות שיש לה שחקנים מצויינים ובשבילם זה היה כמו גמר גביע המדינה, כי שחקנים מועמדים לעוף שם מהקבוצה, כך שיש סיבות מקילות אבל שוב, זה לא נעים ולא נחמד", הוסיף נידם.

המנכ"ל התייחס לנושא שעת המשחק וגם לעניין שיתוף הצעירים והוסיף: "ביקשנו באופן אישי גם מערוץ הספורט וגם מההתאחדות וחזרנו וביקשנו שיקדימו את שעת המשחק אבל אין עם מי לדבר. לא הסכימו להקדים את השעה או לשנות את היום. מה היה בוער לשדר את בית"ר ירושלים? הרי המשחק הזה מעניין 18 איש וקופסת גפרורים. אשדוד קבוצה מספיק חזקה ובאמת שלא קרה שום דבר. גם אם לא היתה חתונה אז ג'ון התכוון בכל מקרה לתת להרבה שחקנים צעירים לשחק כי זו ההזדמנות. עלינו כבר שלב, יש הרבה שחקנים בסגל, יש לנו הרבה שחקנים צעירים שאנחנו רוצים להעלות לסגל הבוגרים כבר בשבועות הקרובים, והמדיניות שלנו היתה ונשארה לשתף שחקני נוער רבים ולמרות שאנשים מרימים גבה, זו האמת. תוך שנתיים או שלוש יהיו כאן באשדוד רק שחקנים צעירים. זה מהלך שהתחיל בשנים האחרונות והמהלך הזה ימשיך ויצבור תאוצה גם בשנים הקרובות", אמר המנכ"ל.

"צריך לזכור שמולנו גם עמדה יריבה. הם נתנו משחק שקורה פעם בשבע שנים. כל בעיטה למסגרת היתה גול. עתידם של שבעה, שמונה שחקנים עמד אמש על הפרק במשחק הזה. שחקנים שם מועמדים לעוף מהקבוצה וגם דובר על המאמן שישאר או ילך, היתה שם דינמיקה מיוחדת של רצינות לגבי המשחק הזה, זה לא נעים ולא נחמד אבל זה רק כדורגל. זה קרה לנו גם לפני תשע שנים, כשניצחנו את צפרירים חולון, 0:10. בעטנו 10 פעמים לשער והבקענו בכל הנסיונות אבל זה קורה פעם ב-30 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully