וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו מזהיר: "אנשים לא מעריכים מספיק את חימקי"

מכבי ת"א המריאה למוסקבה לקראת משחקה נגד חימקי (חמישי, 19:00, ערוץ 10), בו תנסה לרשום ניצחון חוץ שני ברציפות

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב המריאה היום (רביעי) בצהריים למוסקבה, שם תתמודד מחר (19:00, שידור ישיר בערוץ 10) נגד חימקי במסגרת המחזור הרביעי בבית א' ביורוליג. שתי הקבוצות מחזיקות במאזן של שני ניצחונות לעומת הפסד, כך שמדובר במשחק בעל חשיבות גבוהה, עם משקל רב על מקום בצמרת הטבלה בבית. כזכור, מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 68:89 רק לפני יומיים במחזור הרביעי של ליגת העל.

בדומה למשחק החוץ הקודם נגד פרטיזן בלגרד, גם הפעם אנשי מכבי תל אביב חוששים מהאווירה באולמה הביתי של היריבה. ליאור אליהו אמר בשדה התעופה: "זה משחק מאוד מאוד קשה, אנשים לא מעריכים מספיק את חימקי עד עכשיו, יש קושי לשחק שם. הולכת להיות מלחמה, אם נעשה שני ניצחונות בחוץ, זה יכול להעיף אותנו קדימה".

המאמן דייויד בלאט התייחס גם הוא ליריבה הרוסית: " זו קבוצה עם הרבה יכולות, הרבה כשרון, הרבה נסיון. למרות שהיא באה מהמוקדמות זו קבוצה ששיחקה גם בשנה שעברה ביורוליג די בהצלחה. מבחינת הסגל והתקציב זו קבוצה שאמורה להיות משמעותית ביורוליג". בלאט התייחס גם לתמונת המצב ביורוליג נכון לעכשיו ואמר: "ברצלונה הפסידה משחקים השנה ביורוליג וגם בבית נגד קבוצה שעלתה ליגה, והיא אחת הקבוצות החזקות באירופה. פנאתינייקוס הפסידה ללובליאנה, צסק"א בינתיים עוברת קשיים אז אני חושב שבשלב זה עדיין לכל קבוצה יש את החולשות שלה והשאלה אם ניתן לנצתל אותן".

צ'אק איידסון: "חימקי היא קבוצה שהגיעה משלב המוקדמות, והם הוכיחו שהם אחת הקבוצות הטובות בליגה.זה משחק חשוב מאוד בשבילנו ואני חושב שכולם נלהבים להגיע לשם". ריצ'ארד הנדריקס הוסיף: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה נגד ראשון לציון, אבל סיימנו את המשחק טוב וזה מה שחשוב, כך שצריך להמשיך במומנטום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully