וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב ממשיך להצעיר את סגל גרמניה

המאמן הגרמני זימן חמישה שחקנים מהמוליכות מיינץ ודורטמונד, כולם בין הגילאים 18 ל-22: "מאמין בהם, לגיל אין פה משמעות"

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב ממשיך להצעיר את הסגל הלאומי לקראת המשחק מול שבדיה שייערך ב-17 בחודש. לב לא מתעלם מהיכולת הנפלאה של דורטמונד ומיינץ, שמוליכות את הבונדסליגה, וזימן חמישה שחקנים צעירים משורותיהן.

לב זימן את אנדרה שורלה ואת לואיס הולטבי, שהצעידו את מיינץ לפתיחה הטובה בתולדותיה, וכמו כן גם מריו גוצה, מאטס הומלס וקווין גרוסקרויץ מדורטמונד. דורטמונד מוליכה את הטבלה עם 28 נקודות מ-11 משחקים, ארבע נקודות מעל מיינץ, והשתיים מקדימות בהרבה את האימפריות באיירן מינכן, ורדר ברמן ושאלקה .

להומלס (בן 21) ולגרוסקרויץ (בן 22) יש הופעה אחת במדים הלאומיים, אבל הולטבי (בן 20), שורלה (בן 20) וגוצה (בן 18) עדיין לא שיחקו במדי הנבחרת. "כל השחקנים האלה שיחקו טוב מאוד לאורך תקופה ארוכה בעונה הנוכחית", אמר לב, "ואני בטוח שהם יכולים לבצע את הקפיצה לזירה הבינלאומית הגדולה.

"הטיעון הישן, לפיו אתה חייב להצליח במשך שנתיים או שלוש לפני שתקבל זימון לנבחרת, הוא לא רלוונטי מבחינתי", המשיך לב, "זה יכול לקרות גם אחרי כמה שבועות, ולגיל אין משמעות". גרמניה, כידוע, העמידה הקיץ בדרום אפריקה את הנבחרת הכי צעירה שלה אי פעם, כשהגיל הממוצע עמד על מתחת ל-25, וסיימה במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully