וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן פומרנץ בדרך לאולסטאר של הבונדסליגה

הכדורידן הישראלי של האם הגרמנית מדורג בינתיים שני מבין שישה מקשרים בדירוג האוהדים, שיקבעו את הסגלים למשחק

"הודיעו לי שאני מועמד לשחק באולססטאר, וזו מחמאה ענקית. השיטה היא שהאוהדים הם שבוחרים את השחקנים ואני מקווה להיות שם", כך אמר הבוקר (רביעי) הכדורידן חן פומרנץ מקבוצת אהלן-האם, שהעפיל במוצאי שבת למקום השני בטבלת הכובשים בבונדסליגה, וכבר אתמול התבשר שהוא עשוי להשתתף במשחק האול-סטאר של כוכבי הליגה הגרמנית.

פומרנץ מתחרה בקטגוריית המקשר מול חמישה שחקנים מובילים, חלקם מקבוצות הצמרת של הבונדסליגה. הנתון המעניין הוא שמבין השישה נוצר משולש אדיר, כשמתוך 2,000 הצבעות עד כה, פומרנץ זכה לכמעט 30 אחוזים מהקולות, כאשר מקדים אותו מלך שערי הבונדסליגה פיליפ זיצ'ה מקבוצת קיל עם 37 אחוזים, ובמקום השלישי נמצא דומאגוי דובניאק, כוכבה הקרואטי של המבורג (השחקן היקר בעולם הכדוריד - 2.25 מיליון יורו כולל העברתו ל-3 עונות) עם כמעט 22 אחוז.

"זה מאוד מחמיא, וזה היה בכלל שבוע מיוחד. היה לי קצת עצוב להפסיד לאקסית (ווצלאר) בשבת, אבל אני חושב שנתתי משחק טוב מולה, והיה מרגש למצוא את עצמי במקום השני בטבלת מלך השערים. עוברת עלי תקופה בהחלט טובה. אני מרגיש שהתאקלמתי מצוין בגרמניה", הוסיף פומרנץ כשסביבו מדגישים כי השבוע האחרון מתחיל לייצר גם התעניינות מצד מועדוני הצמרת בגרמניה.

ככל הידוע, פומרנץ עדיין לא קיבל הצעה רשמית, אבל לא מן הנמנע שזה יקרה בקרוב, ובכל מקרה מעריכים שבעונה הבאה הוא ישחק במועדון גדול. "אני מעדיף להתרכז בכדוריד נטו, וחשוב לי לומר תודה על כל הפרגון שאני מקבל מהארץ. אני עוקב מכאן אחרי הכדוריד בישראל ומתגעגע, ואני אמצא את הדרך לצפות מכאן במשחק של אס"א תל אביב מול מכבי ראשון לציון ביום שישי".

  • עוד באותו נושא:
  • חן פומרנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully