וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסאפ: "כל החיים חיכיתי לעונה הזאת"

אחרי שהשתחרר מהנוכחות של בוזר, פול מילסאפ פורח ביוטה. אחרי שהדהים את מיאמי, הוא מודה: "רוצה להוכיח שאני ראוי"

גיבור הלילה ב-NBA הוא ללא ספק פול מילסאפ, הפורוורד של יוטה, שקלע 46 נקודות והצעיד את הג'אז לניצחון במיאמי על ההיט אחרי הארכה 114:116. מילסאפ לא רק קלע סל עם הבאזר שהוביל להארכה, הוא גם קלע שלוש שלשות רצופות ברבע האחרון שהחזירו את יוטה מפיגור 8 כשנותרו 30 שניות לסיום. "אין מילים בפי", אמר מילסאפ בסיום, "ככה זה כשהכל הולך".

כל מיאמי הייתה בהלם מוחלט מהצליפות של הפורוורד. "הוא היה חם אש" אמר וויד, "לא ידעתי שהוא קולע ככה שלשות" אמר בוש, וגם לברון ג'יימס נותר המום מיכולת הקליעה של מילסאפ. "אני לא יודע מה אחוזי הקליעה שלו מהשלוש לאורך הקריירה", אמר לברון בתסכול, "אבל זה בטח לא 100 אחוז".

למען האמת, עד לאותו רגע הוא היה רק 2 מ-20 לאורך הקריירה (10 אחוז), כך שגם הוא עצמו היה מופתע מהביצועים המרשימים. "תמיד ידעתי שהוא מסוגל לקלוע מעבר לקשת", אמר דרון וויליאמס על חברו, "בכל שנה אני שואל אותו, האם אתה מוכן לרווח עבורי קצת את המשחק ולהתחיל לזרוק שלשות?".

מילסאפ עצמו מרגיש שהשנה, שיוטה לראשונה בלי קרלוס בוזר, זו ההזדמנות שלו. "כל החיים חיכיתי לעונה הזאת", אמר מילסאפ, "אחרי ארבע שנים שאני משחק תחת כנפיו של בוזר, השנה אני סוף סוף מקבל את ההזדמנות להוכיח את היכולות שלי. אני פשוט מנסה להוכיח שאני ראוי לשחק בעמדה הזאת".

גם ג'רי סלואן, שסחט בסיום מחמאות מלברון ג'יימס ("הם ידעו כל מה שאנחנו עומדים לעשות", החמיא הכוכב למאמן היריבה, "הוא אחד המאמנים הכי טובים בליגה"), ידע לשבח את מילסאפ: "הוא שחקן שלא מתעסק בשטויות כשהוא על המגרש. זה נהדר לראות איך שחקן שעובד כל כך קשה מצליח בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully