וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתלטיקו הציעה לריאל מדריד את פורלאן"

התקשורת הספרדית מספרת שאתלטיקו רוצה להיפטר מהחלוץ. בנזמה משתוקק לגמול למוריניו, קרקיץ' מכחיש שיעזוב בחורף

"מארקה" מדווח הבוקר (רביעי) כי אתלטיקו מדריד מוכנה למכור את כוכבה הגדול דייגו פורלאן. החלוץ האורוגוואי, שנבחר לשחקן המצטיין של המונדיאל, לא פתח טוב את העונה, ואף לא נמצא בקשרים טובים במיוחד עם המאמן קיקה סאנצ'ז פלורס.

פורלאן לא הוצע על ידי גורמים רשמיים באתלטיקו, אלא על ידי מקורבים למועדון, שהודיעו שהמחיר על השחקן הוא 18 מיליון יורו, כשהסכום נתון למשא ומתן. אומנם פורלאן הוא אחד השחקנים הבולטים בסגל של אתלטיקו, אך בקבוצה יודעים שעכשיו זו ההזדמנות הכי נוחה למכור אותו בסכום אטרקטיבי. גם טוטנהאם ויובנטוס הוזכרו בעבר כמועמדות לקלוט את השחקן.

בינתיים מי שמגלה סימני פריחה מחודשים הוא קרים בנזמה, שמתוודה על רצונו לגמול ז'וזה מוריניו על האמון שהוא מעניק לו. "אני רוצה לכבוש רק כדי להודות למוריניו על כל מה שהוא עשה עבורי", אמר בנזמה, "המעשים שלו והמילים שלו עזרו לי. הוא תמיד שם עבורי כדי לעזור לי להשתפר. הוא תמיד אומר 'שיחקת מצוין, אתה חייב להמשיך כך'. אני רוצה להשיב לו על האמון שהוא נתן בי".

עוד בספרד: סוכנו של חלוץ ברצלונה בויאן קרקיץ' מכחיש את השמועות שהשחקן יעזוב כבר בינואר. קרקיץ' לא זוכה ליותר הזדמנויות לאחרונה בשורות האלופה הספרדית, והשמועות בספרד כבר החלו לדבר על אפשרות שהוא יעזוב כבר במועד ההעברות הקרוב - כשקבוצות כמו יובנטוס, ארסנל ואינטר הוזכרו כמועמדות - אך סוכנו מכחיש.

"בויאן הוא שחקן ברצלונה, והוא לא יעזוב בחורף", אמר הסוכן, "הוא מסופק ממעמדו הנוכחי, אבל הוא ישקול מחדש את הדברים בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully