וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האוזמן חתם, גרין דחה את ההצעה

סנטר מכבי ת"א הודיע שלא יגיע, הירוקים צירפו את הרכז היהודי של קבוצת הבת מהלאומית, קרית טבעון, שלא יהיה החיזוק היחיד

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של שחקן הפועל קרית טבעון דרו האוזמן עד לסוף העונה. האוזמן (23, 1.83), בוגר מכללת הארוורד היוקרתית, רכז יהודי שעשה עלייה בעונה שעברה, הגיע לקרית טבעון לאחר שהצטיין במחנה של מכבי חיפה במיאמי. בעונה שעברה רשם האוזמן 7.6 נקודות ו-2.8 אסיסטים בטבעון, אך העונה השתדרג ל-16 נקודות ולמעלה מ-5 אסיסטים למשחק כשבדרך מוביל את טבעון למאזן 1:5 ולמקום השני בלאומית. אמש קלע 22 נקודות בניצחון החוץ על הפועל בארי.

"זו מטרת קבוצת הבית שלנו, להוות עתודה למכבי חיפה, ושיהיה ניתן לבצע מהלכים מהירים ופשוטים כשצריך", הסביר סגן יו"ר הקבוצה ארנון שירן את המהלך של הבאת האוזמן מקבוצת הבת קרית טבעון, "האוזמן הובא מראש כשחקן כשרוני וצעיר בוגר קולג' שעתידו במכבי חיפה. בעונה שעברה סבל דרו מפציעה ובהמשך נכנס אט אט לעניינים ובסיום העונה כבר ראו את יכולותיו. העונה הוא כבר שלט בליגה השניה וללא ספק מקומו בליגת העל ולנוכח המצוקה אליה נקלענו בישראלים הוא יוכל לסייע לנו".

בחיפה מודים כי עדיין ינסו לצרף שחקן ישראלי נוסף שישלים את הסגל. יניב גרין הודיע לקבוצה כי איננו מעוניין להצטרף, ובקבוצה ירצו להתחזק בשחקן ישראלי בעמדות הפנים. כעת נראה שהמועמדים הבולטים לעמדה הם ניר כהן, שחקנה של הפועל חולון, גור פורת, שחקנה של הפועל גלבוע/גליל עליון, ועמית תמיר, שעדיין לא חתם העונה באף קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully