וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הרצף של מכבי תל אביב נקטע

הצהובים הפסידו לראשונה אחרי 43 ניצחונות כשנכנעו 3:1 להוד השרון בהדר יוסף. מטה אשר ראשונה אחרי 0:3 חלק על בת ים

במוקד המחזור החמישי בליגת העל בכדורעף עמד המפגש בין מכבי תל אביב למכבי הוד השרון, שעמד בציפיות וסיפק הפתעה ענקית כשהדאבליסטית בשלוש השנים האחרונות הפסידה בביתה 3:1. אחרי 43 ניצחונות רצופים, שהתפרשו על פני שנה ועשרה חודשים, הפסידו הצהובים לקבוצה של אבישי קרפובסקי, שהוכיחה לעצמה ולשאר קבוצות הצמרת שהשנה הליגה לא סגורה מראש.

שחקניו של זוהר בר נצר פתחו טוב יותר וניצחו 1:3 במערכה הראשונה, אבל אלכס לוריאן הוותיק הצעיד את האורחים למהפך בהדר יוסף. במערכה השנייה ניצחה הוד השרון 13:25, ואחרי שגם המערכה השלישית הלכה לאורחים עם 23:25 דרמטי, עלה המתח לשיאים חדשים במערכה הרביעית הצמודה, שהסתיימה ב-26:28 מרשים להוד השרון שפתחה בחגיגות.

קרפובסקי אמר בסיום: "שיחקנו טוב אבל זה לא אומר כלום, הליגה עוד ארוכה ויש פלייאוף. לא צריך להסתכל קדימה יותר מדי, הכל עוד יכול להיות". בצד המפסיד היה בר נצר שאמר: "הם התחזקו, אנו נחלשנו וזאת התוצאה. הוד השרון קבוצה טובה שתרוץ בצמרת עד לסיום. אני אף פעם לא מרוצה מהפסד אבל אולי טוב שזה בא עכשיו, אם זה יעזור לנו להתעורר לקראת ההמשך".

בעקבות ההפסד של מכבי תל אביב עלתה הפועל מטה אשר למקום הראשון אחרי שהביסה את עירוני בת ים 0:3 (21:25, 17:25, 13:25). הפועל כפר סבא טיילה גם היא מול מכבי חדרה עם 0:3 (17:25, 13:25, 21:25). א.ס רמת השרון גברה 2:3 על מ.כ נווה שאנן, ואליצור כרמיאל השיגה ניצחון בכורה העונה עם 2:3 בחוץ על המעפיל עמק חפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully