וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: רמת השרון הדיחה את כפר סבא

המוליכה הפסידה 2:1 ברבע הגמר. בת ים עלתה לחצי הגמר אחרי ניצחון בפנדלים על הרצליה. גם נצרת עילית ונס ציונה

שלב רבע הגמר בגביע הטוטו של הליגה הלאומית יצא הערב (שלישי) לדרך. שתי הקבוצות הראשונות שהבטיחו את מקומן בחצי הגמר היו הפועל נצרת עילית, שדרסה את הפועל ראשון לציון 1:4 בחוץ, ועירוני בת ים, שנזקקה לדו קרב פנדלים כדי לגבור על מכבי הרצליה אחרי 1:1 בתום 120 דקות. בהמשך הפסידה הפועל כפר סבא 2:1 לעירוני רמת השרון, וגם נס ציונה תפסה מקום בחצי הגמר עם 1:5 קליל על מכבי אחי נצרת.

הפועל ראשל"צ - נצרת עילית 4:1

בליגה שקועה נצרת עילית מתחת לקו האדום כשהצרות הכלכליות מאיימות להפסיק את פעילותה, וגם המאמן ירון הוכנבוים כבר נפרד מהקבוצה בשל כך וראה את המשחק מהיציע, אך בגביע הטוטו הקבוצה מצליחה לצבור עוד קצת מומנטום וכסף, עם העפלה לחצי הגמר. המקומיים איבדו כבר בדקה הראשונה את יוסי זאנה שהורחק, ועידן בלסטרה (10) מוטי מלכה (35) ואמיר אבו עראר (45) נתנו לאורחים יתרון מבטיח עוד לפני המחצית. אמוס קולי (65) כבש את הרביעי, עקיבא מגרלשווילי צימק לכתומים (70).

מכבי הרצליה - עירוני בת ים 1:1 (4:2 בפנדלים)

אחרי שטיפסה עד למקום השמיני בטבלה עם שלושה ניצחונות רצופים, לא הייתה רחוקה בת ים למצוא את עצמה מחוץ לגביע הטוטו. הקבוצה של משה סיני, שלא מפסיקה לאבד גובה בליגה בשבועות האחרונים, נעזרה בשער מוקדם של בני חדד בדקה השמינית, אבל פטי נימבה איזן עמוק בתוספת הזמן, ובדו קרב הפנדלים ניצחה בת ים 2:4 ועלתה לחצי הגמר.

עירוני רמת השרון - כפר סבא 1:2

מוליכת הטבלה לא תהיה בין ארבע האחרונות בגביע הטוטו, אחרי הפסד נוסף לקבוצה של מומי זפרן, שגברה עליה בחוץ במסגרת הליגה לפני שלושה שבועות. פטריק דופלה העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-15, אבל עשהאל בן שבת איזן בדקה ה-30, וזיו קבדה העניק למקומיים את הניצחון בדקה ה-70.

אחי נצרת - נס ציונה 5:1

גם כאן דווקא הקבוצה שהגיעה בתנופה מהליגה מצאה את עצמה בחוץ, כשאחי נצרת המשתפרת נכנעה בביתה לאורחת מהשפלה, שאחרי שני משחקים רעים בליגה התאוששה בדרך לחצי הגמר. אלנתן סלמי העלה את האורחים ליתרון ראשון בדקה החמישית, ויוסי אסייג הכפיל בדקה ה-19 לפני ששוקי נגר צימק לאחי נצרת דקה לפני המחצית. לאחר מכן הגיע צמד של ציון צמח (55 ו-75), ומוחמד דרוויש חתם את התוצאה בדקה ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully