וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לקרע ברצועה לרוביל סרסור

תוך פחות משנה, חלוץ מכבי פתח תקוה שוב נפצע בברכו בצורה קשה ושוב זה קורה לו מול בני יהודה: "קשה לי לעכל את זה"

משחק גביע טוטו חסר חשיבות בין בני יהודה למכבי פתח תקוה בבלומפילד, הפך לסיוט עבור רוביל סרסור. חלוצה של מכבי פתח תקוה כבש את שער היתרון של קבוצתו שהפסידה בסופו של דבר 4:1 הערב (שלישי), אך נפצע במהלך וככל הנראה קרע את רצועת הברך וגם סובב את הקרסול. אם ההערכות הרפואיות אכן מדויקות, סרסור יידרש למספר חודשי החלמה ולמעשה יסיים את העונה לאחר ששב למגרשים רק לאחרונה.

סרסור בן ה-27 סבל בשנים קודמות מפציעות חוזרות בברך, וגם בדצמבר אשתקד קרע את הרצועה ובילה חודשים ארוכים בשיקום הברך ובהתאוששות לפני חזרתו למגרשים. במאי 2008 היה זה אחיו, נור סרסור, ששבר את רגלו במשחק בליגה הלאומית כששיחק במדי בני לוד בעקבות פגיעה ברוטאלית מצד סביטי ליפנייה מהפועל חיפה.

סרסור לא נחשב לשחקן הרכב בפתח תקוה, הוא שותף העונה בשני משחקי ליגה בלבד, בהם עלה כמחליף, ושיחק 45 בסך הכל, אבל הנתון המעניין עולה מתוך השוואה מעניינת בין הפציעות. הפציעה הקודמת שלו אירעה לפני קצת יותר משנה (5 בדצמבר), איך לא, במשחק מול בני יהודה. גם אז סרסור גמר את העונה והוחלף כבר בדקה ה-32 של המשחק, לאחר שנפצע בשלב מוקדם מאוד. סרסור שנבדק למחרת המשחק אמר אז לוואלה! ספורט: "אני לא מעכל את זה, אבל זה מה שנגזר עליי. גמרתי את העונה. כנראה שיש עליי עין". היום אמר סרסור: "קשה לי לעכל את זה. מחר נהיה יותר חכמים".

המגן השמאלי אלירן דנין לא נכלל בסגל בגלל פציעה ואת מקומו תפס דורי אלברמן. השוער איבן מאנצה התאכזב מהעובדה שצליל חתוכה עלה בהרכב וייתכן מאוד כי יבקש לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר.

קשטן: "הראש שלנו מתחילת השבוע במשחק נגד אשדוד"

"זה היה משחק אימון טוב", אמר דרור קשטן, מאמן בני יהודה, בסיום המשחק. "שילבנו מקסימום שחקנים שאפשר. כל משחק שאתה מסיים בניצחון הוא חשוב בשביל ההרגשה הטובה והמוראל. מהמחצית הראשונה הייתי פחות שבע רצון אבל מהמחצית השנייה הייתי יותר מרוצה לאו דווקא בגלל השערים אלא בגלל המהלכים שעשינו על המגרש. הראש שלנו מתחילת השבוע במשחק נגד מ.ס. אשדוד".

פרדי דוד, מאמן מכבי פתח תקוה, היה רגוע למרות התבוסה: "אני לא נסחף מהתוצאה. במחצית הראשונה החבר'ה שיחקו בסדר גמור, חבל שקצת נשברנו במחצית השנייה אחרי שקיבלנו את שער השוויון. אין לי טענות לבחורים. סחבנו עד שהחבר'ה איבדו כוחות גם מנטלית וגם מקצועית. גם אם היה משחק ההרכב הראשון שלנו, אני בטוח שזה לא היה נראה אותו דבר כמו שנראה נגד הפועל אשקלון בליגה. זה הולך להיות משחק שונה לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully