וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר יאמן את מולדה

הנורבגי קיבל את ברכתו של אלכס פרגוסון, עזב את תפקיד מאמן קבוצת המילואים במנצ'סטר יונייטד ושב לקבוצת נעוריו

תם עידן במנצ'סטר יונייטד. לא, זהו לא אלכס פרגוסון שעוזב את השדים האדומים אחרי 24 שנים כמנג'ר הקבוצה, אלא אולה גונאר סולשיאר. חלוץ העבר הנורבגי, שכבש 126 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד וכמובן את שער הניצחון הדרמטי בגמר ליגת האלופות ב-1999, חוזר לנורבגיה ויאמן את מולדה, בה שיחק לפני המעבר לאנגליה.

סולשיאר בן ה-37 הגיע לאולד טראפורד ב-1996, עשה לעצמו שם כ'סופר-סאב' אולטימטבי ושיחק בקבוצה עד 2007, אז פרש ועבד כמאמן החלוצים. ב-2008 מונה למאמן קבוצת המילואים ואף הוזכר לא פעם כיורש אפשרי של פרגוסון. כעת הוא ינסה לצבור ניסיון בקבוצת נעוריו לקראת חזרה אפשרית למנצ'סטר יונייטד. "אולה קיבל על עצמו את התפקיד במולדה ואנו מאחלים לו בהצלחה", אמר פרגוסון. "הוא יצבור ניסיון ומי יודע לאן הוא יגיע בהמשך? הוא עשה שירות אדיר עבורנו".

סולשיאר יחליף במולדה את אווה רוסלר, חלוץ מנצ'סטר סיטי לשעבר, ויחל את עבודתו בינואר. "מולדה התמקדה לאורך ההיסטוריה בהשקעה בנוער, וכך נמשיך לעשות", הודיע סולשיאר במסיבת העיתונאים בה הוצג כמאמן הקבוצה. "זה תפקיד חלומי. שוחחתי בנושא עם פרגוסון והוא ייעץ לי לעבוד במקום בו אני אוהב את האנשים. לכן הבחירה הייתי קלה, מבחינתי ומבחינת משפחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully