וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-0:0

הדרבי הגדול הבטיח הרבה וקיים מעט. צ'לסי גברה על פולהאם 0:1, ארסנל על וולבס 0:2. ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 2:2

המחזור ה-12 בפרמיירליג הסתיים הערב (רביעי) עם לא פחות משמונה משחקים, ובמוקד הדרבי הגדול של מנצ'סטר. ובכן, מה נגיד ומה נאמר - קיווינו ליותר מ-0:0 משעמם ומאכזב בין שתי הקבוצות הנפלאות הללו, ועל כן בואו נעבר הלאה, לשאר המשחקים.

מספר דקות לפני שהסתיים לו הדרבי שבה צ'לסי למסלול הנצחונות כאשר גברה על פולהאם 0:1 בדרבי קצת פחות גדול, אחד מיני דרבים לונדונים רבים, בעוד ארסנל השיגה שלוש נקודות גם כן כאשר גברה 0:2 על וולבס. ליברפול, שהגיעה במומנטום אדיר אחרי הניצחון על צ'לסי בשבוע שעבר, שוב חזרה להציג יכולת מאכזבת כאשר איבדה יתרון וסיימה ב-1:1 עם וויגאן. קבוצה נוספת שאיבדה יתרון והסתפקה בנקודה היא ווסטהאם של אברהם גרנט, שסיימה ב-2:2 עם ווסט ברומיץ'.

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 0:0

כמה חיכינו, כמה ציפינו, כמה התכוננו לדרבי הגדול של מנצ'סטר, שאמור היה להיות אחד המרתקים בשנים האחרונות. בפועל, למרות אווירה נפלאה בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, הכדורגל עצמו של שתי נציגות העיר היה מאכזב למדי, וכך גם לוח התוצאות. איבוד הנקודות של השדים האדומים עזר לצ'לסי, שניצחה את פולהאם 0:1, להגדיל מחדש את הפער בפסגת הליגה ל-4 נקודות. סיטי, לעומת זאת, שמחה לשמוע על הפסדה של ניוקאסל, שעזר לה לפתוח פער של 4 נקודות מהמקום החמישי.

רוברטו מאנצ'יני יסתפק בנקודה הזאת, אם לוקחים בחשבון שבארבעת הדרבים האחרונים היתה ידם של האדומים על העליונה. מריו באלוטלי המורחק ועמנואל אדבאיור הפצוע לא עמדו לרשות מאנצ'יני הערב, ונדמה כאילו עם התקפה מעט יעילה יותר, אולי סיטי היתה משיגה את הגרוש ללירה. ואם כבר בחסרונות בסגל עסקינן, הרי שיונייטד היתה חסרה את אנדרסון, דארן גיבסון ו-ווין רוני כמובן, ועל כן אולי הנקודה הזאת תהיה סבירה גם עבורה.

המחצית הראשונה היתה משעממת למדי, ובשליטה של הסיטיזנס, אלא ששתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים. קרלוס טבז, שמאוד קיווה לכבוש נגד קבוצתו לשעבר הגיע למספר חצאי-מצבים במחצית השניה, שהיתה דווקא בשליטת השדים האדומים, אלא שאף אחד מהם לא הועיל בטובו להתממש. בדקה ה-78 הכניס אלכס פרגוסון לכר הדשא את חאבייר צ'יצ'ריטו הרננדז במקום דימיטאר ברבאטוב, אך גם הלהיט המקסיקני לא הצליח להפוך את הדרבי הזה למשהו מיוחד. ציפינו ליותר.

צ'לסי - פולהאם 0:1

מוליכת הטבלה ספגה מהלומה בליברפול בסוף השבוע ואחרי שראתה את מנצ'סטר יונייטד מקטינה ממנה את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד, היא ידעה שכל דבר זולת ניצחון עלול ליצור כדור שלג לא אופייני. לשמחתם של הבלוז, הם קיבלו הערב בחזרה את מייקל אסיין, ובדקה ה-30 הקשר הגנאי נגח פנימה כדור חופשי של סולומון קאלו על מנת לקבוע 0:1 לכחולים של אנצ'לוטי.

צ'לסי המשיכה ללכת קדימה והיתה הרבה יותר טובה מיריבה הלונדונים, אלא שהחמצות גדולות של דרוגבה, ובעיקר של קאלו, מנעו ממנה להגדיל את התוצאה. בדקה ה-90 קיבל הקאמבק של אסיין טעם רע, כאשר הקשר הגנאי ראה כרטיס אדום אחרי עבירה גסה. בסופו של דבר הבלוז שבים לנצח, ובשבועות הקרובים מחכה להם סדרת משחקים נוחה במיוחד, שעשויה לסייע להם בהגדלה מחודשת של הפער בפסגת הטבלה. בינתיים, איבוד הנקודות של יונייטד עזר לחבורה של אנצ'לוטי לשוב ולהגדיל את היתרון ל-4 נקודות.

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 2:2

כבר לא מעט זמן שאברהם גרנט משבח את שחקניו, ומדבר על האופי הגדול של קבוצתו. הערב אמנם הצליחו הפטישים לחזור מפיגור ולעלות ליתרון, אלא שגם זה לא הספיק להם על מנת לרשום שלוש נקודות שהיו יכולות להכניס המון שקט למערכת. במקום זאת, המנג'ר הישראלי ייאלץ להסתפק בנקודה אחת בלבד, ואולי שוב יחמיא לשחקניו על כך. פיטר אודמווינגי העלה את ווסט ברום ליתרון מפנדל בדקה ה-38, אלא שסקוט פארקר הגיב חמש דקות מאוחר יותר, עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה שקבעה 1:1.

בדקה ה-50 שוב נשרק פנדל במשחק של ווסטהאם - לא לראשונה העונה, כמובן - כאשר הפעם היה זה לזכות הפטישים, שראו את פרדריק פיקיון משלים מהפך ומעניק להם 1:2 יקר מפז. יושבי אפטון פארק צהלו, אך המילה האחרונה היתה שייכת לפבלו איבאנייז, שנגח הגבהה נהדרת של כריס בורנט בדקה ה-71, ולא הותיר לרוברט גרין סיכוי רב. גרנט רושם נקודה אחת בלבד, ובשבוע הבא הוא יקווה להשיג את מלוא הנקודות כאשר יפגוש את דקל קינן ובלקפול.

וולבס - ארסנל 2:0

ההפסד הביתי לניוקאסל הוציא המון אוויר מהריאות והמפרשים של התותחנים, שהתנחמו במפגש עם יריבה שלא זכתה לנצח אותם מאז 1979. הפתיחה של ארסנל היתה מוחצת, כאשר 37 שניות מהפתיחה הגבהה מצוינת של אלכס סונג מאגף ימין מצאה את ראשו המדויק של מרואן שמאק, שהכניע את מרכוס הנמן כדי לקבוע 0:1 מהיר. וולבס לא היתה רחוקה מהשגת השוויון המיוחל בעוד ארסנל הלכה אחורה, אלא ששמאק ראה כי טוב, והשלים צמד בתוספת הזמן מבישול של פברגאס על מנת לקבוע את תוצאת המשחק - 0:2 לתותחנים הלא יציבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

וויגאן - ליברפול 1:1

עם רצף של שלושה נצחונות רצופים וכשהיא נישאת על גבי המומנטום מהניצחון הענק על צ'לסי בשבוע שעבר, לליברפול היה ברור לגמרי שאם ברצונה להמשיך להתכוונן אל עבר הצמרת עליה להמשיך בדהירה. בפועל, שוב קיבלנו את ליברפול של פתיחת העונה, זו שמתקשה מול קבוצות שאמורות להיות פחות טובות ממנו. הפתיחה דווקא היתה מצוינת, שיתוף הפעולה הפורה בין סטיבן ג'רארד לפרננדו טורס נשא פרי בדקה ה-7, כאשר הקפטן האנגלי שלח כדור עומק על חצי מגרש, אותו סיים החלוץ הלוהט ביעילות אופיינית כדי לקבוע 0:1.

אלא שבשלב הזה ליברפול ירדה אחורה, וויגאן השתלטה על מרכז המגרש, החלה ללחוץ ובדקה ה-52 גם באה על שכרה. זה קרה כאשר הודו רודייגה הניף את רגל שמאל האימתנית שלו מתוך הרחבה, לא השאיר לפפה ריינה סיכוי רב, וקבע את תוצאת המשחק.

אסטון וילה - בלקפול 2:3

דקל קינן קיבל את הקרדיט מאיאן הולוויי ופתח בהרכב, אלא שפציעה שאילצה אותו לרדת מכר הדשא בדקה ה-75 והפסד כואב לא יגרמו לו לרצות לזכור את הערב הזה. סטיוארט דאונינג העלה את המארחים מבירמינגהאם ל-0:1 בדקה ה-28, ובעוד שמרלון הרווד הצליח להשוות לפני הירידה לחדרי ההלבשה, נייתן דלפונסו הצעיר והמוכשר השיב לוילאנס את היתרון בדקה ה-60. די ג'יי קמפבל עוד הצליח להשוות ל-2:2 בדקה ה-87, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לג'יימס קולינס הבלם, שנגח קרן של דאונינג על מנת להעניק למארחת שלוש נקודות חשובות מאוד.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - בלקבורן 2:1
לניוקאסל: אנדי קארול (47), לבלקבורן: מורטן גמסט פדרסן (3), ג'ייסון רוברטס (82)

אברטון - בולטון 1:1
לאברטון: ג'רמיין בקפורד (90), לבולטון: איבן קלסניץ' (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully