וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הפועל תל אביב צפויה להתפרק

9.11.2010 / 16:01

הקבוצה של שאול אייזנברג מונה בשלב זה רק ארבע שחקניות, ובמידה ולא יוחתמו שתיים נוספות עד המחזור הקרוב, תפורק

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל יתכנס מחר (רביעי) לדון בעתידה של הפועל תל אביב נשים, וזאת לאחר שהקבוצה לא יכלה להופיע למשחק אמש מול אליצור ראשון לציון, מאחר ובסגלה היו רשומות רק ארבע שחקניות. בשלושת המחזורים הראשונים, בהן הובסה הקבוצה האדומה, הופיעה עם חמש שחקניות בלבד, מתוכן שלוש זרות, ולאחרונה פורסם כי שלושתן שוכנו במעון ששימש בעבר ילדים אוטיסטים בקיבוץ רמת הכובש.

ביום שישי האחרון החליטה אחת השחקניות של הקבוצה, יסמין פדלובה, לעזוב את ישראל לסלובקיה שם קיבלה הצעה לחוזה מקבוצה מקומית, אך בינתיים בהפועל מסרבים לשחררה. בכל מקרה החליטה ועדת הנשים של איגוד הכדורסל לפני כשבועיים כי לאחר המחזור החמישי אם קבוצה תתייצב עם חמש שחקניות בלבד למשחק, היא תפורק. בעקבות אי ההופעה צפוי להפסק כנגד הפועל הפסד טכני, ואם לא תופיע למשחק הבא עם יותר מחמש שחקניות, תפורק הקבוצה שזכתה ב-2005/6 באליפות המדינה.

"אנחנו נמצאים בבוררויות עם שחקניות שהיו צריכות לשחק בקבוצה וחתמו במקום אחר", אמר שאול איזנברג בתגובה לעיתון הארץ במהלך סוף השבוע, "אני מאמין שתוך כמה שבועות אחת הקבוצות בליגה תתפרק, ויהיה אפשר להביא משם ישראליות. בכל מקרה, אני לא אשחק עם חמש שחקניות כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully