וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו סאנצ'ז: "לא אנוח ואשקוט עד שאאמן את ריאל מדריד"

שחקן העבר הגדול של הבלאנקוס מספר על החלום הרטוב שלו, מפרגן לז'וזה מוריניו ומבאר את ההבדלים בין ברצלונה לריאל

הוגו סאנצ'ז, 52, נחשב וכנראה ייחשב לאחד משחקניה הגדולים ביותר של ריאל מדריד לדורותיה. החלוץ המקסיקני קרע רשתות במדי הקבוצה הלבנה וחורר רשתות, חלק לא מבוטל של השערים וירטואוזיים במיוחד, כששיחק בה בין השנים 1985-1990 וזכה עימה בחמש אליפויות רצופות בקבוצה הגדולה ההיא.

סאנצ'ז עבר לאימון ב-2000 והוביל את פומאס לשתי אליפויות, לאחר מכן עבר לאמן את נבחרת מקסיקו עימה פספס את העלייה לאולימפיאדת בייג'ינג 2008. מאז אימן את אלמריה, וכעת הוא מובטל. אלא שלסאנצ'ז יש מטרה ברורה ועיקרית: לאמן את ריאל מדריד.

"כעת חזרתי לגור במדריד, לאחר שהייתי באלמריה במשך תקופה", סיפר סאנצ'ז. ,התכנית שלי היא להמשיך לאמן בספרד אבל אני לא אפסול אימון באף קבוצה גם מחוץ לספרד. אבל אם לא תהיה לי הצעה אני אחזור לדרום אמריקה. נהניתי כשחקן בריאל מדריד ואני רוצה לחזור לשם כמאמן", הוסיף סאנצ'ז, "ואני לא אנוח ולא אשקוט עד שאני אהיה מאמן ריאל".

לגבי השאלה האם ריאל השתוותה העונה ברמתה לברצלונה, ענה סאנצ'ז: "יש הבדל גדול במה שקורה בין שתי הקבוצות. בבארסה יש סבלנות ונותנים לפפ גווארדיולה לעבוד והוא מביא תוצאות, בעוד בריאל מדריד דורשים הצלחה באופן מיידי. אני מקווה שגם בריאל יתנו צ'אנס וזמן לז'וזה מוריניו כי תוצאות טובות לא יפלו כך סתם מהשמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully