וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל קאפה: "לא רוצה לשמוע את ההסברים שלהם"

המאמן פגוע מהחלטת הנהלת ריבר פלייט לפטרו שבוע לפני הסופרקלאסיקו: "50 אחוזי הצלחה זה לא רע לאור הבלגן"

במחזור הבא, ה-14 בטורניר האפרטורה, תפגוש ריבר פלייט את בוקה ג'וניורס לסופרקלאסיקו כאשר למרות מצבן הנוכחי של שתי הקבוצות עדיין ותמיד נחשב לגדול, חשוב ומרתק, אבל ריבר תעשה זאת ללא מאמנה אנחל קאפה, שפוטר אמש (שני). אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון וכשחרב הירידה ממש מונחת על צווארם של המיז'ונריוס נשיא המועדון דניאל פסארלה החליט שהגיעו מים עד נפש ונפרד לשלום ממאמן הורקאן לשעבר.

לקאפה היה חשוב לומר שהוא לא התפטר וכי המהלך לא היה מוסכם על שני הצדדים. "אני רוצה להבהיר שלא התפטרתי", אמר קאפה. "לעולם לא חשבתי ודמיינתי שזה מה שיקרה כי שכבר חשבתי על המשחק נגד בוקה, שהוא משחק חשוב מאוד עבורנו.

"פסארלה לקח את ההחלטה כי הוא חשב שזה מה שטוב עבור ריבר", הוסיף קאפה המאוכזב עד מאוד. "עבורי זו החלטה נמהרת ופזיזה אבל אני בכל זאת מכבד אותה. חתמתי חוזה ל-34 משחקים ומילאתי את תפקידי רק ב-18. 50 אחוזי הצלחה ב-18 משחקים זה לא רע לאור הבלגן הגדול שיש במועדון.

"לא רצית בכלל לשמוע את ההסברים וההתנצלויות שלהם לגבי הפיטורים שלי", המשיך קאפה הפגוע. "אמרתי להם אל תסבירו לי שום דבר, רק נסדר את התנאים הכלכליים ונמשיך כל אחד לדרכנו. אני אמשיך לשמור על יחסים טובים עם פסארלה".

המועמדים המובילים לרשת את קאפה כעת בתפקיד הם שחקן העבר של המועדון, אמריקו גאז'גו, כשגם מאמן נבחרת צ'ילה מרסלו ביילסה, שאמור לעזוב בקרוב, מועמד. שמות שעוד הוזכרו בהקשר לקבוצה הם: ראמון דיאז, אלחנדרו סבאלה ועומאר אסאד. לפני הכל בריבר חושבים כמובן על הסופרקלאסיקו שייערך במונומנטאל, כאשר מי שאמור להדריך את הקבוצה הוא המאמן הזמני חואן חוזה לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully